Livechat w sklepie Shoper.pl
Shoper.pl to doskonałe miejsce, aby otworzyć sklep internetowy. Dzięki rozbudowanym narzędziom stworzysz platformę, z której klienci będą mogli wygodnie korzystać i chętnie robić zakupy. Jeżeli jednak zależy ci na jeszcze wyższej jakości usług, zainstaluj moduł Livechatu od Czater.pl, dzięki któremu zyskasz stały kontakt z klientami, niezależnie od miejsca, w którym akurat będziesz.
Darmowy czat na Shopera
Narzędzia umożliwiające stały kontakt z klientami sklepu internetowego to doskonała alternatywa do tradycyjnych połączeń telefonicznych. Moduł czatu na żywo cieszy się dużą popularnością wśród klientów, którzy robiąc zakupy, chcieliby dopytać o szczegóły dotyczące samego produktu lub sposobu dostawy. Czat jest także wygodny dla osób prowadzących działalność e-commerce – dzięki temu mogą szybko i sprawnie odpowiadać na pytania, a także wracać do odbytych już rozmów.
Jak zainstalować callback w sklepie Shoper.pl?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
W ustawieniach sklepu, należy przejść do zakładki Konfiguracja i wybrać Integracje, a następnie Integracje własne. Następnie w sekcji Nagłówek strony należy wkleić kod czatu i zapisać zmiany.
< script>window.$czater = {tok: „450ddec8dd206c2e2ab1aeeaa90e85e51753b8b7”, domain: „https://www.czater.pl/”, login: undefined, email: undefined};
Po weryfikacji numerów telefonów konsultantów usługa Callback rozpocznie swoje działanie na stronie.