Przejdź do treści

    Chatbot na stronę www i do sklepu internetowego

    Przyspiesz obsługę klientów, zautomatyzuj sprzedaż i skaluj swój biznes

    Postaw na chatbota i zbuduj dodatkowy, w pełni nowoczesny kanał wsparcia dla Twojej firmy.

    Chatbot będzie Cię wspierał  w udzielaniu odpowiedzi na najczęściej zadawane i powtarzalne pytania klientów. Dodatkowo pomoże Ci pozyskać więcej potencjalnych klientów w Twojej witrynie i zadba o ich sprawną obsługę – 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu.

    Wypróbuj za darmo 14 dni bez żadnych zobowiązań
    • Bezpłatny okres próbny

      14 dni za darmo.
      Przetestuj chatbota w Twojej firmie

    • Szybka i prosta integracja

      Wykorzystaj gotowe schematy odpowiedzi, a chatbot zrobi resztę.

    • Mniejsze koszty

      Ogranicz wydatki na obsługę zapytań nawet o 50%.

    • Automatyczna obsługa 24/7

      Odpowiadaj wielu klientom jednocześnie zanim zaczną się wahać.

    POZNAJ NARZĘDZIE

    Chatbot - co to jest?

    Ile razy dziennie Ty lub Twoi pracownicy musicie odpowiadać na nieustannie powtarzające się pytania o swoje usługi czy produkty, godziny otwarcia firmy, koszty wysyłki, czas oczekiwania na dostawę oraz wiele innych? 10, 100, a może 1000?

    Zgodzisz się, że taka praca bywa nie tylko nudna i frustrująca, ale przede wszystkim bardzo kosztowna. W końcu, wraz ze wzrostem zainteresowania Twoją ofertą, rośnie również ilość zapytań.

    Rozwiązaniem Twoich problemów może być chatbot, który został stworzony do sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. To on zajmie się udzielaniem odpowiedzi na powtarzające się pytania, zbierze kontakty, pokaże aktualne promocje, zarezerwuje spotkania, a nawet pomoże przy wyborze produktów.

    Wszystko po to, aby klienci zyskali pełne wsparcie, nie musieli czekać, a Twoi pracownicy mogli skupić się na bardziej ambitnych i dochodowych działaniach.

    Błyskawicznie rozwiązuj problemy i wpływaj na decyzje zakupowe Twoich klientów

    Sukces Twojej firmy zależy od dobrej oferty, skutecznej promocji, a także obsługi. Im szybsza i sprawniejsza, tym większe szanse, że klienci postanowią zostawić swoje pieniądze właśnie u Ciebie.

     

    Często zdarza się bowiem, że odbiorcy, mają pytania natychmiast po przejściu na Twoją stronę i oczekują odpowiedzi w mniej niż 10 sekund. Chatbot pomaga sprostać im oczekiwaniom i sprawnie odpowiadać na pytania dosłownie w kilka sekund.

    KORZYŚCI Z POSIADANIA CHATBOTA

    W czym pomoże Ci Chatbot?

    • Więcej nowych i powracających klientów

      Zadanie właściwych pytań przez chatbota pomoże Ci zdobywać leady, prowadzić potencjalnych klientów przez pierwsze etapy ich podróży zakupowej, a także – finalizować sprzedaż. Wyobraź sobie kogoś, kto przegląda Twój eCommerce po godzinach pracy i chce kupić produkt, ale nie może znaleźć informacji, czy dostarczasz produkty do jego regionu. Szybka rozmowa z botem może dać im odpowiedź i przypieczętować umowę.

      To idealne rozwiązanie dla takich branż, jak: e-commerce, automotive, turystyka, edukacja i nieruchomości.

    • Lepsze poznanie i ułatwiona kwalifikacja klientów

      Stwórz kilka automatycznych wiadomości, aby powitać i nawiązać kontakt z odwiedzającymi – nie tylko we właściwym czasie, ale również w oparciu o dowolnie wybrane wyzwalacze. Chatbot w kolejnym kroku zajmie się pozyskiwaniem i kwalifikacją Twoich leadów (w tym: zbierze adresy e-mail, numery telefonów oraz wiele innych cennych danych).

    • Mniej porzuconych koszyków i większa sprzedaż

      Ekspresowe udzielanie odpowiedzi (np. dotyczące produktów lub sposobu ich zakupu), znacznie przyspieszy podejmowanie decyzji zakupowych przez Twoich klientów, a dodatkowo zminimalizuje ryzyko rezygnacji z transakcji.
      Ta opcja sprawdzi się zarówno w sklepie internetowym, jak i w serwisie, który generuje tzw. leady (kontakty).

    • Źródło cennych informacji o Twoich klientach

      Chatbot stanie się prawdziwą kopalnią wiedzy o problemach, potrzebach i marzeniach Twoich odbiorców.
      Dostęp do nich pozwoli Ci nie tylko analizować dane, ale przede wszystkim optymalizować procesy. Tak, aby poprawiać jakość obsługi i podnosić wartość sprzedaży.

    • Skrócony czas odpowiedzi nawet o 50%

      Użytkownicy nie muszą tracić czasu na przeszukiwanie list pytań i “zgadywanie”, do jakiej kategorii zalicza się ich problem. Zanim Ty lub Twoi konsultanci dołączycie do rozmowy, chatbot zdąży zadać wszystkie niezbędne pytania, a następnie – w ułamku sekundy wyśle najbardziej dopasowane odpowiedzi. Jeżeli sam nie będzie mógł udzielić wyczerpującej informacji – przekieruje sprawę bezpośrednio do właściwego działu lub specjalisty od obsługi klientów.
      Dzięki temu użytkownicy zostaną profesjonalnie obsłużeni i zdecydowanie szybciej uzyskają odpowiedź, której oczekują.

    • Oszczędność czasu i pieniędzy

      Chatbot zajmie się bieżącą obsługą zapytań i przejmie dotychczasowe zadania Twoich konsultantów.
      Będzie pracował dla Ciebie (a właściwie zamiast Ciebie!) każdego dnia i o każdej porze – rozwiązując proste i powtarzalne problemy Twoich klientów.
      W ten sposób zmniejszysz obciążenie swojego wsparcia klientów o ponad połowę, oszczędzisz nawet kilkadziesiąt roboczogodzin i zyskasz więcej czasu na ważniejsze zadania (każdego miesiąca).

    • Będziesz zawsze tam, gdzie potrzebują Cię Twoi klienci

      Dzięki zaawansowanym opcjom personalizacji uruchomisz chatbota na konkretnych podstronach, w koszyku zakupowym, a także połączysz go z innymi kanałami komunikacji (livechatem, poczta e-mail, mediami społecznościowymi itp.).

    • Zadbasz o skuteczną promocję produktów

      Chatbot pozwoli Ci na sprawny marketing za pomocą ukierunkowanego przekazu do właściwego segmentu klientów. W ten sposób zwiększysz zaangażowanie klientów i wpłyniesz na poprawę widoczności Twojej marki.
      Przykład? Jeśli sprzedajesz bluzy z kapturem, będziesz w stanie pokazać różne kolory, style i marki (lub inne elementy), aby zachęcić odbiorców i pomóc im zdecydować, czy warto kupić Twoje towary.

    • Stworzysz wartością bazę informacji o klientach i użytkownikach

      Narzędzie umożliwi Ci gromadzenie dane kontaktowych osób odwiedzających Twoją witrynę (np. imię, nazwisko, adres email, telefon i inne), dzięki którym rozszerzysz bazę potencjalnych klientów. Dodatkowo zebrane w ten sposób informacje pozwolą Ci uzyskać wgląd w preferencje oraz potrzeby odbiorców.

    • Zaplanujesz spotkania

      Ułatwisz klientom umówienie wizyty i skorzystanie z Twoich usług. chatbot może zostać połączony z Twoim kalendarzem online, a tym samym – ustalać daty i godziny, pobierać dane kontaktowe oraz rezerwować terminy (zgodne z Twoją dostępnością w danym czasie). A to wszystko, gdy Ty zajmujesz się innymi zadaniami!
      Tę funkcjonalność docenią przede wszystkim firmy usługowe, np. salony kosmetyczne, fryzjerzy, centra i kluby fitness, coache, terapeuci oraz szkoleniowcy.

    Jak zacząć?

    Zamień obowiązki związane z obsługą klientów na 1 proste narzędzie, które zrobi to za Ciebie

    Nie musisz angażować swojego czasu, czy też pracy kilku lub kilkunastu specjalistów tylko do tego, aby odpowiadali na te same pytania klientów. Wykorzystaj ich talenty do prowadzenia ambitnych projektów, a powtarzalne i nudne zadania powierz chatbotowi od czater.pl.

    Zobacz, jakie to proste

    • Krok 1

      Wybierz i skonfiguruj

      Przygotuj gotowe odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania.

      Prosta konfiguracja, świetny interfejs graficzny

      Skonfiguruj
    • Krok 2

      Uruchom

      Zainstaluj chatbota na stronie za pomocą prostej integracji.

      Jeśli nie wiesz jak – pomożemy!

      Zainstaluj
    • Krok 3

      Korzystaj

      Obserwuj, jak chatbot radzi sobie z udzielaniem odpowiedzi.

      Przyspieszaj pracę, ograniczaj koszty i usprawniaj obsługę osób, które odwiedzają Twoją stronę.

    CASE STUDIES

    Poznaj sukcesy naszych klientów

    • 61%

      Wzrost sprzedaży w branży e-commerce

      Dzięki poglądowi na żywo i automatyzacji odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

    • 36%

      Spadek liczby porzucony koszyków w e-sklepie

      Dzięki poglądowi klienta na żywo i analizie zachowań klientów w e-sklepie.

    • 37%

      Oszczędności kosztów w branży informatycznej

      Dzięki automatyzacji procesów obsługi klientów i odpowiadaniu na powtarzające się pytania.

    • 45%

      Więcej pozytywnych opinii o e-sklepach

      Dzięki szybkiej i sprawnej obsłudze udzielanej przez automatycznego chatbota.