Indywidualny wygląd
Aktualizacja w nowej wersji panelu Zmiany w integracji z Facebookiem. Reklama, rozwój marki i komunikacja - MarketingRelacji.com Nowości: akcje angażujące, chatbot, rozbudowane działy callback Wiosenna aktualizacja czatu Kolejna porcja funkcjonalności. Zmiany w wyglądzie czatu oraz nowe funkcjonalności. Nowości: ankiety, automatyczny tłumacz, rozmowy telefoniczne przez aplikację Android Nowości: zamawianie rozmów, nagrywanie wizyt Nowe akcje automatyczne Tagi, typowe odpowiedzi i statystyki pracy konsultantów Indywidualny wygląd
Indywidualny wygląd
2016-12-12 07:23:44Miło nam poinformować o nowych funkcji, które pojawiły się w serwisie.Oto niektóre z nich:
- przyspieszenie czatu (wiadomości pojawiają się natychmiast po napisaniu)
- podgląd na żywo trwających rozmów konsultantów (dla administratora)
- podgląd wiadomości klienta zanim zostanie wysłana (opcja)
Ustawienia czatu - możliwość zdefiniowania maksymalnej liczby równoległych rozmów z klientami:
Ustawienia czatu - możliwość zmiany wyglądu czatu wg własnych potrzeb
Indywidualny wygląd - dodatkowe pola formularza kontaktowego:
Ustawienia wiadomości - podgląd klientów online w czasie rzeczywistym:
Klienci on-line - możliwość zmiany kolejności konsultantów (pierwszy, dostępny wyświetla się w oknie czatu)
Konsultanci - Program partnerski, dający korzyści z polecania czatera
Program partnerski
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.