Call back w sklepie Shopgold
Jak zainstalować callback na stronie?
Call back w sklepie Shoper.pl Call back w kreatorze Weebly.com Callback w sklepie Shopify Call back w sklepie ESklep - dawniej Click Shop Call back w sklepie Sky-shop.pl Call back w sklepie Click Shop Call back w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) Call back w kreatorze Squarespace Call back w edytorze stron Wix Call back w kreatorze Manifo Callback w kreatorze stron Home.pl Call back w sklepie Magento Call back w sklepie Redcart.pl Call back w sklepie IAI-Shop.com Call back w sklepie Shoplo Call back w sklepie Sellingo Call back w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) Call back w sklepie Sstore.pl Call back w sklepie Shopgold Call back na blogu Blogger (blogi Google) Call back w sklepie Selly Callback w sklepie Magento 2 Call back w sklepie Atomstore
Jak zainstalować callback w sklepie Shopgold?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.

Po zalogowaniu na swoje konto w shopGold.pl przechodzimy do sekcji Integracje.
Z rozwijanej listy wybieramy pozycję Integracje własne.

W edycji danych w sekcji Kod w nagłówku strony w sekcji wklejamy nasz kod HTML czatu.
Na końcu zapisujemy zmiany przy pomocy klawisza Zapisz dane.
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>

W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:


W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.