Co to są działy?
 

Co to są działy?

Dzięki działom użytkownik Twojej strony może kierować pytania do odpowiednich osób. Tak samo Twoi konsultanci będą odpowiadać na pytania z dziedziny, w której się specjalizują.

Działy można tworzyć w dowolnej ilości. Użytkownik po otworzeniu czatu zobaczy dostępne działy i wybierze odpowiedni dla siebie, lub w zależności od ustawień zostanie automatycznie przełączony do odpowiedniego konsultanta.

Przykład:
Klient wchodzący na stronę sklepu budowlanego chciałby zapytać o kwestie związane z narzędziami. Swoje pytanie może skierować bezpośrednio do osoby zajmującej się tym tematem, czyli "działem".

Jak utworzyć działy i przypisać do nich konsultantów?

Z rozwijanego panelu "Konsultanci" wybierz opcję "Działy". Klikając żółty przycisk "Dodaj nowy dział" przeniesiesz się do formularza. Nadaj nazwę nowemu działowi. Po stworzeniu działów, należy do każdego z nich przypisać odpowiednich konsultantów. W celu przypisania konsultanta wybierz odpowiednią osobę z listy.
W ostatniej sekcji formularza "Dział" wybierz dedykowaną temu konsultantowi sekcję.

Jak automatycznie łączyć klienta z działem w zależności od tego na jakiej podstronie przebywa?

W ustawieniach działów, kluczowy element to pole "jest na stronie".
Pole "jest na stronie" definiuje czy użytkownik Twojego serwisu po otworzeniu czatu zobaczy dostępne do wyboru działy, czy też zostanie automatycznie przeniesiony do działu przypisanego odpowiedniemu adresowi URL.

Samodzielny wybór:

Jeżeli użytkownik ma sam wybrać interesujący go dział, pole zostawiamy puste.

Automatyczne łączenie:

W przypadku gdy dział ma być przypisany automatycznie do wybranej strony wystarczy wpisać odpowiednią końcówkę adresu URL.

Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.