Co to są działy?
Przydatne porady
Integracja Live chat ze Slack Powiadomienia dźwiękowe w czacie Konfiguracja pobieranych danych Własne treści w wielu językach (zmienne językowe) Jak zintegrować bota z czatem? Jak opóźnić pojawienie się czatu o żądany czas? Zaawansowane zmiany wyglądu - przykłady kodu CSS Jak działa tryb "Zawsze online"? Co to są działy? Modyfikacja wyglądu przez własny CSS Czat na wielu stronach o różnych kolorach Ukrycie czatu w trybie offline Dwa sposoby łączenia rozmów w Callback Avatar w widgecie czatu Role w czacie Livechat zgodny z RODO Ustawienie stałego języka czatu. Jak zmienić szerokość okna czatu? Brak kontynuacji rozmowy na kolejnych domenach Ukrycie liczby zamówionych połączeń w widgecie. Zmiana koloru zaproszenia do rozmowy. Integracja Fanpage Facebook z Czaterem W jaki sposób założyć blokadę domenową dla własnego czatu? Jak umieść na jednej stronie czat, a na drugiej telefon? Jak uzyskać certyfikat jakości obsługi klienta? Jak przyjmować płatności przez czat?
Co to są działy?
Dzięki działom użytkownik Twojej strony może kierować pytania do odpowiednich osób. Tak samo Twoi konsultanci będą odpowiadać na pytania z dziedziny, w której się specjalizują.Działy można tworzyć w dowolnej ilości. Użytkownik po otworzeniu czatu zobaczy dostępne działy i wybierze odpowiedni dla siebie, lub w zależności od ustawień zostanie automatycznie przełączony do odpowiedniego konsultanta.
Przykład:
Klient wchodzący na stronę sklepu budowlanego chciałby zapytać o kwestie związane z narzędziami. Swoje pytanie może skierować bezpośrednio do osoby zajmującej się tym tematem, czyli "działem".

Jak utworzyć działy i przypisać do nich konsultantów?
Z rozwijanego panelu "Konsultanci" wybierz opcję "Działy". Klikając żółty przycisk "Dodaj nowy dział" przeniesiesz się do formularza. Nadaj nazwę nowemu działowi.
W ostatniej sekcji formularza "Dział" wybierz dedykowaną temu konsultantowi sekcję.

Jak automatycznie łączyć klienta z działem w zależności od tego na jakiej podstronie przebywa?
W ustawieniach działów, kluczowy element to pole jest na stronie.Pole "jest na stronie" definiuje czy użytkownik Twojego serwisu po otworzeniu czatu zobaczy dostępne do wyboru działy, czy też zostanie automatycznie przeniesiony do działu przypisanego odpowiedniemu adresowi URL.

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.