Livechat w sklepie Magento 2
Jak umieścić czat w sklepie internetowym?
Livechat w sklepie Shoper.pl Livechat w kreatorze Weebly.com Livechat w sklepie Shopify Livechat w sklepie ESklep (dawniej sklepy home.pl) Livechat w sklepie Shopelo Livechat w sklepie Sky-shop.pl Livechat w sklepie Click shop Livechat w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) Livechat w kreatorze Squarespace.com Livechat w kreatorze Wix.com Livechat w kreatorze Manifo.com Livechat w kreatorze stron Home.pl Livechat w sklepie Magento.com Livechat w sklepie RedCart.pl Livechat w sklepie IAI-Shop.com Livechat w sklepie Shoplo.com Livechat w sklepie Sellingo.pl Livechat w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) Livechat w sklepie Sstore.pl Livechat w sklepie ShopGold.pl Livechat na blogu Blogger (blogi Google) Livechat w sklepie Selly Livechat w sklepie Magento 2 Livechat w sklepie Atomstore
W panelu administracyjnym Magento 2 przechodzimy do zakładki Zawartość -> Konfiguracja.
Następnie wchodzimy w pierwszą pozycję Globalny (Zmień) i po załadowaniu rozwijamy zakładkę Nagłówek HTML.
.png)
W sekcji Scripts and Style Sheets należy dodać poniższy kod czatu:
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};
</script>
<script>
require([
'https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/socket.io.js',
'https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js'
], function(){
});
</script>

Teraz wystarczy zapisać zmiany i wyczyścić cache magento.
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.