Integracja czatu z Google Analytics
 

Do czego służy Google Analytics?

Google Analytics to rozbudowane narzędzie wykorzystywane do analizy statystyk witryn internetowych. Instalacja modułu zbierającego statystyki na temat strony odbywa się na takich samych zasadach, jak umieszczenie livechatu - w kodzie strony należy umieścić odpowiedni skrypt generowany na koncie użytkownika w panelu Google Analytics. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w pomocy Google.

Jak zintegrować Google Analytics z czateren?

Jeśli w swoich serwisach internetowych wykorzystujecie moduł analityki Google, to możecie w nim także odczytać informacje na temat zdarzeń związanych z czatem na stronie. Wystarczy w tym celu przejść do zakładki Statystyki i uruchomić na samym dole opcję Integracja z Google Analytics.

Integracja Google Analytics

Od tej pory w Waszych panelach Google Analytics dostępne będą informacje na temat zdarzeń związanych z czaterem. Dane wyświetlane w statystykach obejmują:
  • zdarzenia na czacie
  • zdarzenia związane z modułem CallBack
  • akcje automatyczne

Google Analytics

Statystyki związane z czatem wyświetlają się także w sekcji zdarzeń w czasie rzeczywistym. Oprócz informacji na temat aktualnego ruchu na stronie, po integracji czatera z Google Analytics otrzymamy tam dane o trwających obecnie rozmowach, zdarzeniach na module CallBack i akcjach automatycznych.

Analytics
Administracja · piątek 11:14

Są to różnego rodzaju działania automatyzujące angażowanie klienta i zapraszające do wykonania telefonu lub napisania do nas na czacie. Więcej szczegółów znaleźć można w pomocy na stronie: https://www.czater.pl/strona/pomoc/triggers

Przemek · 24.10 15:58

co to są akcje automatyczne, jak działają?


Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.