Aktywacja trybu "zawsze online" powoduje, że okno czatu wyświetlane jest zawsze w trybie gotowości do rozmowy (niezależnie od tego czy w danej chwili konsultant jest dostępny).
Pozostawienie czatu w trybie aktywnego okna rozmowy ma na celu zachęcenie klientów do podjęcia kontaktu, co przełoży się na pozyskanie nowych kontaktów.
Gdy konsultant jest niedostępny, klient zostanie poproszony o pozostawienie danych (wskazanych przez nas w ustawieniach ekranu startowego).
W przypadku powracającego klienta, którego dane już posiadamy, pojawi się informacja o niedostępności konsultantów oraz prośba o pozostawienie wiadomości:
Tryb "zawsze online" pozwala na zamknięcie strony z panelem czatera; o nowej rozmowie informują nas powiadomienia na Google Hangouts, powiadomienia mobilne bądź powiadomienia na pulpicie komputera.
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.