Jak umieść na jednej stronie czat, a na drugiej telefon?
Przydatne porady
Integracja Live chat ze Slack Powiadomienia dźwiękowe w czacie Konfiguracja pobieranych danych Własne treści w wielu językach (zmienne językowe) Jak zintegrować bota z czatem? Jak opóźnić pojawienie się czatu o żądany czas? Zaawansowane zmiany wyglądu - przykłady kodu CSS Jak działa tryb "Zawsze online"? Co to są działy? Modyfikacja wyglądu przez własny CSS Czat na wielu stronach o różnych kolorach Ukrycie czatu w trybie offline Dwa sposoby łączenia rozmów w Callback Avatar w widgecie czatu Role w czacie Livechat zgodny z RODO Ustawienie stałego języka czatu. Jak zmienić szerokość okna czatu? Brak kontynuacji rozmowy na kolejnych domenach Ukrycie liczby zamówionych połączeń w widgecie. Zmiana koloru zaproszenia do rozmowy. Integracja Fanpage Facebook z Czaterem W jaki sposób założyć blokadę domenową dla własnego czatu? Jak umieść na jednej stronie czat, a na drugiej telefon? Jak uzyskać certyfikat jakości obsługi klienta? Jak przyjmować płatności przez czat?
Czy jest możliwość umieszczenia czatu na jednej stronie, a "Call Back" na drugiej?
Jest możliwość ukrycia jednego z dostępnych widgetów. Możemy to zmienić za pomocą indywidualnego kodu CSS.https://www.czater.pl/userPanel/settings_advanced
Przedstawia się to następująco:

Aby na jednej ze stron ukryć widget "Call Back" należy odznaczyć pole "Dołącz automatycznie do wszystkich czatów". A następnie skopiować kod szablonu, i dodać go do kodu CSS:
#czatercall-teaser_caption, #cc-button-iframe {
display: none !important;
}
display: none !important;
}
Kod HTML po zmianach, wygląda tak:

W celu ukrycia czatu, należy dodać templatkę do kodu CSS:
#czater-contener{
display: none !important;
}
display: none !important;
}
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.