Konfiguracja pobieranych danych
Przydatne porady
Integracja Live chat ze Slack Powiadomienia dźwiękowe w czacie Konfiguracja pobieranych danych Własne treści w wielu językach (zmienne językowe) Jak zintegrować bota z czatem? Jak opóźnić pojawienie się czatu o żądany czas? Zaawansowane zmiany wyglądu - przykłady kodu CSS Jak działa tryb "Zawsze online"? Co to są działy? Modyfikacja wyglądu przez własny CSS Czat na wielu stronach o różnych kolorach Ukrycie czatu w trybie offline Dwa sposoby łączenia rozmów w Callback Avatar w widgecie czatu Role w czacie Livechat zgodny z RODO Ustawienie stałego języka czatu. Jak zmienić szerokość okna czatu? Brak kontynuacji rozmowy na kolejnych domenach Ukrycie liczby zamówionych połączeń w widgecie. Zmiana koloru zaproszenia do rozmowy. Integracja Fanpage Facebook z Czaterem W jaki sposób założyć blokadę domenową dla własnego czatu? Jak umieść na jednej stronie czat, a na drugiej telefon? Jak uzyskać certyfikat jakości obsługi klienta? Jak przyjmować płatności przez czat?
Jak stworzyć własny formularz danych?
Czat może pobierać dowolne dane, które klient zdecyduje się podać, lub pobierać te dane obowiązkowo. Jest też możliwość ustawienia kiedy formularz ma zostać wyświetlony, co zrobimy w ustawieniach danych klienta. Do wyboru są dwa sposoby:
- po pierwszej wiadomości: formularz danych pojawi się w oknie czatu dopiero po przesłaniu przez klienta pierwszej wiadomości;
- przed rozpoczęciem rozmowy: po otworzeniu okna czatu najpierw wyświetli się formularz danych, a po jego wypełnieniu (jeżeli zawiera obowiązkowe pola) będzie można przesłać wiadomość.

Jeżeli istnieje potrzeba automatycznego cyklicznego usuwania danych klienta, to można taką funkcję włączyć wpisując liczbę dni, po których te informacje zostaną skasowane.
Jak dodać własne pole?
Własne pole można dodać tutaj (lub klikając żółty przycisk z plusem w konfiguracji danych). W pustej ramce należy wpisać swoją początkową wartość pola (liczba, data, tekst, wartość z listy), informację, lub opis pola (tak/nie, rodo), a następnie zapisać zmiany fioletowym klawiszem z parafką.

W celu aktywacji stworzonego pola należy wrócić do ustawień danych klienta i w sekcji konfiguracja danych odnaleźć swoje pole, a następnie zaznaczyć checkboxem kiedy ma się wyświetlać oraz czy musi być obowiązkowo wypełnione.

Po zapisaniu zmian nowe pole zostanie dodane do formularza danych. W sekcji widoczne dla administrator może ustalić dla jakich osób zbierane dane będą widoczne.
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.