Livechat na blogu Blogger (blogi Google)
Jak umieścić czat w sklepie internetowym?
Livechat w sklepie Shoper.pl Livechat w kreatorze Weebly.com Livechat w sklepie Shopify Livechat w sklepie ESklep (dawniej sklepy home.pl) Livechat w sklepie Shopelo Livechat w sklepie Sky-shop.pl Livechat w sklepie Click shop Livechat w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) Livechat w kreatorze Squarespace.com Livechat w kreatorze Wix.com Livechat w kreatorze Manifo.com Livechat w kreatorze stron Home.pl Livechat w sklepie Magento.com Livechat w sklepie RedCart.pl Livechat w sklepie IAI-Shop.com Livechat w sklepie Shoplo.com Livechat w sklepie Sellingo.pl Livechat w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) Livechat w sklepie Sstore.pl Livechat w sklepie ShopGold.pl Livechat na blogu Blogger (blogi Google) Livechat w sklepie Selly Livechat w sklepie Magento 2 Livechat w sklepie Atomstore
Jak zainstalować livechat w Blogger?
Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w Bloger przechodzimy do sekcji wyboru motywów, czyli klikamy na Motyw w bloku menu po lewej stronie.
Następnie pod podglądem obecnie używanego motywu klikamy na klawisz Edytuj kod HTML.

Na kolejnej stronie, w oknie edycji kodu szablonu musimy odnaleźć zakończenie nagłówka w postaci zamkniętego tagu head i linijkę nad tym znacznikiem wklejamy nasz skrypt czatu i zapisujemy zmiany klawiszem Zapisz motyw.
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>

Instrukcja konfiguracji usługi callback:
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.