Jak przypisać opiekunów do klientów?
Instrukcje API
RestAPI Webhooks - integracja live chatu z własnym systemem Dynamiczna zmiana treści akcji automatycznych Jak automatycznie wstawić do czata login i email użytkowników? Jak sterować czatem przez JavaScript? Metody otwierania, ukrywania i tworzenia czatu z poziomu JS. Jak przypisać opiekunów do klientów? Jak otworzyć wybrany dział czatu? API JavaScript w widgecie live chat
Przypisanie opiekunów dla klientów.
Czater umożliwia przypisanie klientom opiekunów. Czyli jeśli chcemy, aby konkretnego klienta obsługiwał zawsze ten sam konsultant (o ile to oczywiście możliwe - jest dostępny) to mamy taką możliwość.Jak to zrobić?
Jeśli chcemy, by domyślnym konsultantem, czyli pierwszym, który otrzyma powiadomienie o nowej rozmowie od konkretnego klienta (jeśli tylko jego opiekun jest online) był konkretny konsultant to w skrypcie czatu musimy dodać fragment:patron: 'MAIL_KONSULTANTA'
wskazując w miejscu 'MAIL_KONSULTANTA' adres e-mail tego konkretnego konsultanta np. "jan.kowalski@email.com", czyli:
patron: 'jan.kowalski@email.com'
Skrypt po modyfikacji powinien wyglądać następująco:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.