Wirtualny Asystent

To dodatkowy kanał obsługi użytkowników Twojej strony www/sklepu internetowego.

call-back

Odpowie na pytania Twoich klientów od ręki, dzięki czemu Twoje transakcje będą zawierane szybciej.

call-back

Będzie wspierał odwiedzających Twoją witrynę, także poza godzinami Twojej pracy.

call-back

Nie przeoczy żadnej próby kontaktu odwiedzających Twoją witrynę.

Wypełnij formularz, a my odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Gwarantujemy ci wsparcie
i fachową wiedzę

checkCert checkFrame

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się i odpowiemy na każde Twoje pytanie.

Współadministratorami Twoich danych osobowych są spółki należące do grupy przedsiębiorstw CS Group (dalej „Spółka”): The Point We care about your customers Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Postępu 14A, 02-676 Warszawa, CS Group Polska S.A. z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul Postępu 14a, 02-676 Warszawa, Panorama Firm Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul Postępu 14a, 02-676 Warszawa. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się: za pośrednictwem e-mail iod@czater.pl lub pisemnie pod podanym powyżej adresem Spółki, z dopiskiem „Dane osobowe”.

Klikając „Wyślij” wyrażasz zgodę aby Współadministratorzy danych osobowych kontaktowali się z Tobą telefonicznie i za pomocą środków komunikacji elektronicznej w celach marketingowych, zgodnie z Polityką Prywatności. Twoja zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podane dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z przepisami RODO w celu nawiązania z Panią/Panem kontaktu w sprawie przedstawienia oferty produktowej Spółki (w oparciu w oparciu o wyrażoną przez Pana/Panią zgodę oraz o prawnie uzasadniony interes Spółki, jakim jest utrzymywanie relacji z klientami i potencjalnymi klientami), w celu dowodowym i archiwalnym (na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki, jakim jest obrona przed ewentualnymi zarzutami, np. w przypadku złożenia reklamacji) oraz w innych celach wynikających z treści prowadzonej z Panią/Panem korespondencji lub rozmowy. W sytuacji wyrażenia przez Panią/Pana dodatkowej zgody – dane będą mogły być przetwarzane także w celu marketingowym, realizowanym przez Spółkę w formie tradycyjnej (papierowej), elektronicznej lub telefonicznej. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych z wyjątkiem podmiotów świadczących usługi na rzecz Spółki w obszarze informatycznym, prawniczym, audytorskim czy marketingowym. Dane mogą być też udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Na tym etapie kontaktu, Spółka nie będzie przetwarzała Pani/Pana danych osobowych w sposób zautomatyzowany skutkujący zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu. Podane dane przetwarzane będą do czasu złożenia przez Panią/ Pana sprzeciwu wobec ich przetwarzania, kiedy podstawę stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki, odwołania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych (a może Pani/Pan dokonać tego w każdym momencie poprzez kontakt elektroniczny, telefoniczny lub w formie papierowej na adres siedziby wskazany powyżej), lub do chwili przedawnienia ewentualnych roszczeń. Wycofanie zgody nie będzie przy tym miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych i prawo uzyskania kopii tych danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kto osiągnął sukces dzięki Czaterowi?

Wypróbuj za darmo