Marketing Relacji Sp. z o.o. - Partner Czater.pl

logo marketing relacji

Marketing Relacji Sp. z o.o. – Agencja reklamowa i marketingowa, Partner Czater.pl.

Opracowujemy i realizujemy Projekty w zakresie rozwoju firm lub rozwoju marki.
Specjalizujemy się w reklamie i komunikacji marketingowej w zakresie: pozyskiwania, obsługi i utrzymania klientów, wsparcia sprzedaży, budowania wartości firmy i marki. Na każdym etapie pomagamy naszym Klientom w budowaniu relacji z ich klientami.
W zależności od potrzeb można u nas zamówić kompleksowe lub wybrane usługi:
I. Opracowanie i/lub wdrożenie strategii rozwoju firmy lub strategia rozwoju marki.
II. Szkolenia biznesowe.
III. Bazy danych, leady.
IV. Wysyłki SMS, MMS, email.
V. Badanie Satysfakcji.

I. Opracowanie i/lub wdrożenie strategii rozwoju firmy lub Projektu strategia rozwoju marki.


strategia rozwoju W okresie od 3 do kilkunastu lat współpracy, pomogliśmy zbudować ponad 130 marek. Korzystając z bogatego doświadczenia naszego Zespołu pod kierunkiem Jana Załęckiego, opracowujemy i dopracowujemy strategiczne plany rozwoju firmy lub marki.

Nasze doradztwo strategiczne realizujemy zwykle w 3 poniższych etapach. W zależności od potrzeb firmy, wykazujemy elastyczność i realizujemy zakresy wybrane przez Klienta.

1. Audyt marketingu i Audyt sprzedaży.
2. Opracowanie strategii.
3. Realizacja strategii.

Więcej informacji: tutaj

II. Szkolenia biznesowe.

szkolenia

Zespół Managerów Spółki Marketing Relacji ma bardzo duże doświadczenie w procesach sprzedażowych i dotyczących obsługi klientów. To największa wartość naszej Spółki. Szkolenia prowadziliśmy gównie dla: Zarządów, Managerów, Handlowców i Konsultantów w zakresie: budowania wartości firmy, sprzedaży, obsługi i utrzymania Klienta oraz budowania relacji i mierzenia wskaźnika satysfakcji klientów. Nasze szkolenia dla Handlowców oraz Najczęściej kierujemy się uzyskaniem wysokich wyników w danym Projekcie.

Nasze szkolenia połączone z warsztatami dotyczą obszarów:
1. Zwiększanie ilości leadów z własnej strony.
2. Efektywne Skrypty Rozmów i komunikaty SMS.
3. Optymalny proces sprzedaży na bazach, leadach i w internecie
4. Współpraca Zespołów Marketingu, Konsultantów i Handlowców
5. Obsługa klientów, budowanie relacji i satysfakcji Klientów.
6. Odzyskiwania utraconych Klientów
7. Budowanie marki i wartości firmy
8. Efektywne raporty, raportowanie i analizy wyników

Atuty naszych szkoleń i warsztatów:
1. Każde szkolenie poprzedzone jest rozmowami z Klientem
2. Indywidualne szkolenia dostosowane do potrzeb Uczestników,
3. Oparte są na nowych trendach i sprawdzonych rozwiązaniach
4. Korzystamy z wielu case study z danej branży i określonej sytuacji
5. Akcentujemy kluczowe aspekty ważne dla rozwoju firmy i osób
6. Gwarantujemy i mierzymy wzrost poziomu wiedzy i efekty pracy

Więcej informacji: tutaj

III. Bazy danych, leady.

bazy danych

Dysponujemy biznesową bazą Efekt. Jest to baza firm i przedsiębiorców. Współpracujemy z ok. 20 Właścicielami – Administratorami konsumenckich baz typu B2C. Łączna wielkość tych baz wynosi ok. 30 mln rekordów – przed deduplikacją pomiędzy bazami.
Udzielamy licencji na wynikowe bazy danych B2B i bazy danych B2C wg określonych przez Klienta kryteriów do każdej formy komunikacji. W oparciu o nasze bazy wielu Klientów samodzielnie generuje leady.

Dla dużych firm dostarczamy Leady Sprzedażowe (LS). Bazę LS tworzą potencjalni klienci wstępnie zainteresowani zakupem usługi lub produktu naszego Klienta.

Leady Sprzedażowe generujemy poprzez: strony, portale Socjal Media, wysyłki SMS, MMS, e-mail i rozmowy telefoniczne.

Bazy danych firm oraz bazy B2C posiadają zgody. Na każdą wynikową bazę udzielamy zwykle jednorazowych licencji dla określonego Klienta do określonej formy komunikacji, zgodnie z RODO.
Statystyki i opisy baz: tutaj

IV. Wysyłki SMS, MMS, email.

wysyłka wiadomości sms, mms, e-mail

Wysyłki SMS, MMS
Jest to najbardziej efektywna forma pozyskiwania klientów. Komunikaty SMS średnio czyta ponad 98% osób. Dla porównania mailingi średnio czyta tylko ok. 5% osób.
Realizujemy wyłącznie kampanie SMS full (PRO/2 Way), tzw. z nadpisem.
Proponowane przez nas wysyłki SMS full (PRO/2 Way) są nie tylko zgodne z prawem a przede wszystkim są bardziej efektywne. Dobrze zaplanowana kampania SMS przynosi wymierne efekty.

Naszym dużym atutem jest gratisowe opracowanie krótkich i efektywnych komunikatów SMS lub MMS. Zespół, który opracowuje komunikaty posiada bardzo duże doświadczenie. Cenniki użyczenia baz z wysyłką SMS lub wysyłką MMS oraz na systemy do wysyłek SMS: tutaj

Wysyłki e-mail
W zakresie wysyłek mailingowych realizujemy z naszej strony podobne czynności jak przy wysyłkach SMS. Do każdej kampanii profilujemy bazy korzystając z kluczowych kryteriów.

Dla baz typu B2C m.in.: wiek, płeć, lokalizacja, wielkość rodziny, wiek dzieci, zamożność na mieszkańca lub gospodarstwo, status materialny, rodzaj operatora komórkowego, info o zdrowiu, zainteresowania.
Dla baz typu B2B m.in branża, wielkość firmy, lokalizacja, zamożność mikrolokalizacji siedziby firmy.

Rekomendujemy komunikaty w formie prostego, efektywnego tekstu. Wysyłamy też mailingi z kreacją Klienta. Po każdej wysyłce przygotowujemy raporty z przeprowadzonej kampanii.
Przeprowadzamy analizę wyników według profili baz, rodzaju promocji i kreacji.
Wszystkie mailingi realizujemy w sposób bezpieczny i zgodnie z obowiązującym prawem.

Systemy do wysyłek SMS i email.
W zależności od potrzeb i preferencji naszego Klienta dopasujemy optymalne rozwiązanie.
Wszystkie systemy są intuicyjne. Charakteryzują się szybką i łatwą instalacją.
Każdy system rozliczany jest w preferowanym modelu rozliczeniowym, tj. w abonamencie miesięcznym. Często doradzimy zakup profesjonalny systemu po konkurencyjnych stawkach.

Więcej informacji na stronie: tutaj

V. Badanie Satysfakcji.

Co oznacza Badanie WSK© (Badanie Wskaźnika Satysfakcji Klientów)?
Badanie WSK© to autorska metoda naszej Spółki, który umożliwia przeprowadzenie badań i pomiarów wskaźnika satysfakcji i rekomendacji Klientów oraz analizę i raportowanie wyników. System posiada funkcjonalność porównania wyników (benchmarku) pomiędzy różnymi grupami klientów oraz z innymi firmami z branży. Porównuje również wyniki mierzone w różnych okresach czasu.

W Badaniu WSK©, skala ocen wynosi od 1 do 6. Co jest istotne każdej ocenie nadawana jest odpowiednia waga. Wartość oceny odzwierciedla poziom emocjonalny każdego Klienta i tym samym, ilość pozytywnych i negatywnych opinii wśród osób bliskich oraz w internecie.

Badanie WSK© odróżnia się od innych badań wysoką dokładnością i efektywnością.
Dlatego nasi Klienci w porównaniu do innych badań uzyskują większe efekty w krótszym czasie.

Więcej informacji: tutaj