Co oferuje Czater.pl?

userPanel
computer tablet phone

Obsługa czatu na różnych urządzeniach

  1. strona www dostosowana do przeglądarek na urządzeniach mobilnych
  2. możliwość integracji z aplikacjami Google Hangouts i otrzymywanie powiadomień o nowych rozmowach
  3. aplikacje desktopowe dla systemów Windows, Linux oraz MacOS (w przygotowaniu)
  4. aplikacja mobilne dla systemów Android oraz iOS (w przygotowaniu)

Rozbudowane opcje edycji wyglądu

  1. dostosowania kolorów czatu do strony klienta
  2. wybór miejsca wyświetlania czatu
  3. styl tradycyjny lub flat design
  4. własne treści wszystkich komunikatów
  5. możliwość dodania własnych CSS, a dzięki temu używania tego samego czatu na wielu stronach z różnymi ustawieniami wyglądu

Podglądanie wiadomości klienta

  1. możliwość podglądania na żywo wiadomości od klienta (pokazane na video, z lewej konsultant z prawej klient)
  2. możliwość rozpoczęcia rozmowy przez konsultanta
  3. możliwość wystawienia oceny po rozmowie przez klienta

Telefon

  1. w łatwy sposób zmieścisz go na swojej stronie. Nie potrzebujesz znać HTML-a
  2. możliwość nagrywania rozmów z klientem
  3. automatyczne wybieranie wolnego konsultanta
  4. bardzo atrakcyjna cena w stosunku do konkurencji

Nagrywanie wizyty klienta

E-mail

Baza danych klientów

Baza danych klientów

  1. funkcjonalny CRM
  2. pełna historia kontaktów z klientem
  3. możliwość tworzenia przypomnień, notatek
  4. importowanie własnych kontaktów

Przyjmowanie płatności na czacie

proste przyjmowanie płatności za konsultacje - idealne rozwiązanie np. dla udzielających korepetycji i porad za pośrednictwem czatu

Integracja z Google Hangouts

Statystyki

Powiadomienia

Przeglądarka Chrome

Aplikacja na Androida

Wiadomość Hangout

Akcje automatyczne

  1. komunikat przy próbie opuszczenia strony (pokazany na video) - w pełni modyfikowalny komunikat pozwalający zachęcić klienta do pozostania dłużej na naszej stronie
  2. zaproszenie do rozmowy - automatyczne wyświetlenie okna czatu np. po 10 sekundach z wpisaną przez nas wcześniej widomością
  3. zaproszenie do rozmowy telefonicznej - automatycznie wyświetla okno do wpisania numeru telefonu przez klienta