Przejdź do treści

    Narzędzia i wsparcie dla e-commerce

    Popraw funkcjonowanie i wyniki Twojego sklepu internetowego – bez względu na branżę

    Zadbaj o sprawną obsługę klientów i ich zapytań, zoptymalizuj działania marketingowe oraz sprzedawaj jeszcze więcej, dzięki nowoczesnym narzędziom do automatyzacji.

    Czater to nowoczesna platforma do wspierania branży e-commerce.

    Wypróbuj za darmo 14 dni bez zobowiązań

    6 narzędzi do wyboru

    Livechat, callback, e- asystent, chatbot, videochat z opcją zarabiania oraz e- kalendarz.

    Prosta integracja i obsługa

    Prosta instalacja, która nie zajmie Ci dłużej niż 5 minut, a obsługi nauczysz się nawet w kilka chwil.

    Całodobowe wsparcie

    Otrzymasz pomoc opiekuna. Odpowie on na każde pytanie i wytłumaczy wszystkie rozwiązania.

    Elastyczne rozwiązanie

    Łatwo dopasujesz do aktualnych potrzeb, a także w każdym momencie dokonasz ewentualnych zmian.

    Jedna platforma. Wiele funkcji. Kompletne wsparcie.

    Czater dla e-commerce: dlaczego warto?

    Czater to aż 6 innowacyjnych narzędzi stworzonych po to, aby codziennie wspierać funkcjonowanie Twojego sklepu internetowego. Bez względu na rodzaj asortymentu, a nawet branżę, w której działasz.

    Pozwalają Ci na sprawną i wielopoziomową komunikację z odbiorcami (za pomocą tekstu, video oraz rozmów telefonicznych), wygodne zarządzanie danymi klientów i pracowników, a przede wszystkim – regularne podnoszenie jakości obsługi, skuteczności marketingu oraz naturalnie – samej sprzedaży.

    KORZYŚCI DLA E-COMMERCE

    W jaki sposób wykorzystasz to u siebie?

    Czy zdajesz sobie sprawę, ile pieniędzy tracisz tylko dlatego, że użytkownicy rezygnują z zakupów na “ostatniej prostej”? Wszystko przez to, że nie udaje się im znaleźć odpowiedzi na nurtujące pytania lub co gorsza – są zmuszeni zbyt długo czekać na odpowiedź ze strony obsługi Twojego sklepu.

    Wykorzystanie narzędzi takich, jak live chat, chatbot, a nawet callback sprawi, że Twoje wsparcie będzie zawsze “na wyciągnięcie ręki”. A to z kolei realnie ograniczy liczbę niedokończonych transakcji.

    Dzięki platformie czater.pl, otrzymasz dostęp do szeregu narzędzi, które wzniosą Twój marketing na zdecydowanie wyższy poziom. Automatyczne sugestie i ekspresowe reagowanie na zachowania klientów, do tego możliwość realizowania kampanii e-mail oraz SMS, a także możliwość tworzenia spersonalizowanej komunikacji. To tylko kilka atutów, dzięki którym Twój sklep wyróżni się na tle konkurencji.

    Za jego sprawą przygotujesz spersonalizowane komunikaty, poinformujesz o aktualnych promocjach, a nawet udostępnisz rabaty.

    Razem z Czaterem możesz zyskać dostęp do zaawansowanego systemu CRM, który stanie się profesjonalnym repozytorium danych o Twoich klientach. Za jego pomocą zadbasz o sprawne i bezpieczne zarządzanie kontaktami, które będziesz w stanie analizować, a także wyciągać wartościowe wnioski, które wykorzystasz w przyszłych aktywnościach Twojego e-sklepu.

    Platforma służy również do gromadzenia korespondencji z Twoimi klientami. Dzięki temu szybko i łatwo “wrócisz” do poprzednich rozmów, aby w ten sposób szczegółowo je przeanalizować oraz precyzyjniej odpowiadać na potrzeby odbiorców.

    Narzędzia dostępne w ramach platformy czater.pl, to również “ukłon” w stronę wszystkich osób, które odpowiadają za sprawne funkcjonowanie Twojego sklepu internetowego.

    Z jednej strony za ich pomocą uda Ci się ograniczyć znaczną część mozolnych i powtarzających się czynności (takich, jak: odpowiadanie na stale powracające pytania, a nawet “ręczne” poszukiwanie i gromadzenie informacji o klientach).

    Z drugiej natomiast zadbasz o to, aby obsługa Twojego sklepu mogła skupić się na tym, co kluczowe, czyli poprawianiu jakości, innowacyjności oraz zwiększaniu sprzedaży.

    Narzędzia dostępne na platformie pozwalają na wygodny import oraz eksport danych, a także z łatwością integrują się z wieloma zewnętrznymi systemami (w tym chociażby Messengerem).

    Takie możliwości zapewnią Ci nie tylko komfortową obsługę większości spraw tylko z 1 miejsca. Przyczynią się również do tego, że zaczniesz zauważać, że oszczędzasz zarówno czas (swój oraz swoich pracowników), jak i ograniczasz wydatki związane z funkcjonowaniem Twojego e-sklepu.

    JAK ZACZĄĆ?

    Zmień swój e-sklep w internetową maszynę do zarabiania pieniędzy

    Wykorzystaj potencjał, który dają Ci nowoczesne narzędzia do automatyzacji e-commerce. Zobacz, w jaki sposób możesz nie tylko oszczędzić mnóstwo czasu oraz pieniędzy, ale przede wszystkim regularnie zwiększać zyski ze sprzedaży w sieci.

    • Krok 1

      Wybierz

      Zarejestruj się i wypróbuj bez żadnych zobowiązań.

      Wypróbuj za darmo
    • Krok 2

      Zainstaluj

      Skonfiguruj własny pakiet usług.

      Dostosuj pakiet
    • Krok 3

      Korzystaj

      Uzyskaj wsparcie prosto od doświadczonych konsultantów.

    Case studies

    Poznaj wyniki innych sklepów internetowych

    • 57%

      Oszczędności miesięcznie

      Dzięki wdrożeniu procesów optymalizacji obsługi klienta.

    • 24%

      Mniej porzuconych koszyków

      Za sprawą automatyzacji obsługi i odpowiadania na pytania.

    • 65%

      Zwiększenie sprzedaży

      Za pomocą realizowania skutecznych kampanii marketingowych.

    • 42%

      Więcej pozytywnych opinii

      Wyrażanych przez klientów sklepów internetowych.