Przejdź do treści

    Narzędzia i wsparcie dla automotive

    Zoptymalizuj procesy i wzmocnij swoją pozycję na rynku motoryzacyjnym

    Bądź firmą, która koncentruje się na automatyzacji obsługi klienta przez Internet – niezależnie od tego czy jesteś dealerem i sprzedajesz samochody, części samochodowe, czy też służysz pomocą przed zakupem auta.

    Zwiększ możliwości sprzedażowe i operacyjne Twojego biznesu. Zadbaj o profesjonalną obsługę klientów, szybkie realizowanie zamówień i stały wzrost sprzedaży. Odpowiadaj na pytania Twoich klientów, dotyczące konkretnego samochodu lub części samochodowych. Rozwiązuj szybko ich problemy.

    Czater to innowacyjna platforma narzędzi online do automatyzacji – stworzona po to, aby wspierać Twój rozwój w branży automotive.

    Wypróbuj za darmo 14 dni bez zobowiązań

    6 gotowych narzędzi

    Livechat, callback, e- asystent, chatbot, videochat z opcją zarabiania oraz kalendarz wizyt online.

    Łatwe wdrożenie i obsługa

    Integracja zajmie Ci nie więcej niż 5 minut, a samej obsługi nauczysz się nawet w kilka chwil.

    Całodobowa pomoc

    Zyskasz wsparcie opiekuna, który udzieli Ci odpowiedzi oraz nauczy pełnego wykorzystania możliwości czatera.

    Wszechstronne rozwiązanie

    Dostosujesz do bieżących potrzeb, jak również w każdej chwili dokonasz modyfikacji.

    Jedna platforma. Wiele funkcji. Kompletne wsparcie.

    Czater dla automotive: dlaczego warto?

    Platforma czater.pl, daje Ci dostęp do całego zestawu nowoczesnych narzędzi, które zostały zaprojektowane po to, aby pomagać Ci w prowadzeniu oraz rozwoju Twojego biznesu z dziedziny automotive.

    Jego funkcjonalności przydadzą Ci się zarówno, gdy specjalizujesz się w dostarczaniu profesjonalnych usług (prowadzisz warsztat, lakiernię, studio detail, wulkanizację itp.), jak i zajmujesz się internetową sprzedażą części i akcesoriów motoryzacyjnych.

    KORZYŚCI DLA AUTOMOTIVE

    W jaki sposób wykorzystasz to u siebie?

    • Większa efektywność

      Jeżeli na co dzień zajmujesz się świadczeniem usług motoryzacyjnych (naprawiasz, lakierujesz, pielęgnujesz itp.), z pewnością wiesz, jak wiele czasu poświęcasz na działania administracyjne.

      Przyjmowanie rezerwacji, odpowiadanie na powtarzające się pytania, informowanie o statusach i postępach poszczególnych realizacji.

      To tylko kilka przykładów obszarów, które mogą zabierać Ci nawet 50% cennego czasu. Czasu, który możesz poświęcić na to, co lubisz i na czym znasz się najlepiej, czyli wykonywanie usług lub po prostu dbanie o rozwój biznesu.

    • Oszczędność czasu

      Wdrożenie rozwiązań czater.pl sprawi, że większość takich obowiązków przejmą za Ciebie dedykowane narzędzia.

      • Chatbot umożliwi sprawne i ekspresowe odpowiadanie na pytania.
      • E-kalendarz pozwoli łatwo i szybko przyjmować i zmieniać rezerwacje.
      • Wirtualny asystent wesprze Cię w obszarze obsługi klientów, marketingu, a nawet sprzedaży Twoich usług.

    • Więcej szans sprzedażowych

      Jeśli prowadzisz własny e-sklep z częściami, gadżetami oraz innymi akcesoriami motoryzacyjnymi – czater stanie się dla Ciebie pełnoprawnym narzędziem e-commerce. Dzięki niemu poprawisz jakość bieżącej obsługi, a także stworzysz oraz wykorzystasz jeszcze więcej szans sprzedażowych.

      W tej roli doskonale sprawdzą się m.in.: livechat, chatbot, callback a nawet videochat, które pomogą Ci być zawsze tam, gdzie potrzebują Cię Twoi klienci. Przy ich pomocy (a także innych narzędzi), ograniczysz liczbę niedokończonych transakcji oraz porzuconych koszyków, skutecznie wypromujesz wybrane produkty, a nawet zaplanujesz i zrealizujesz kampanie marketingowe.

    • Baza klientów w CRM

      Na Twoją uwagę zasługują również możliwości gromadzenia informacji o Twoich obecnych, jak i potencjalnych klientach. Dostęp do nowoczesnego systemu CRM pozwoli Ci na bezpieczne przechowywanie danych, ich bieżącą analizę, a przede wszystkim – wyciąganie wniosków.

      To wszystko może stać się podstawą do podejmowania bardziej trafnych decyzji – dotyczących rozwoju czy modyfikacji asortymentu, zmiany i optymalizacji procesów, jak i wykonywania wielu innych kroków w biznesie.

    • Większe zrozumienie klienta

      Połączenie wszystkich możliwości czatera pozwoli Ci na wrzucenie 6-go biegu i jeszcze intensywniejszy rozwój działalności.

      Dzięki niemu lepiej zrozumiesz swoich klientów, nauczysz się odpowiadać na ich potrzeby, a także organizować pracę i procesy swojej firmy w taki sposób, aby zwiększać zasięgi, budować przewagę konkurencyjną i zarabiać więcej.

    JAK ZACZĄĆ?

    Zmień swój e-sklep lub stronę www w branży automotive, w internetową maszynę do zarabiania pieniędzy

    Wystarczą tylko 3 proste kroki, aby Twoja firma mogła korzystać ze wszystkich możliwości, jakie daje Czater. Sprawdź i zacznij jeszcze dziś!

    • Krok 1

      Wybierz

      Zapoznaj się z dostępnymi narzędziami, a następnie wybierz te, które chcesz wykorzystać w swoim biznesie.

      Wypróbuj za darmo
    • Krok 2

      Zainstaluj

      Przeprowadź prostą integrację, do której wykorzystasz specjalnie wygenerowany kod.

      Dostosuj pakiet
    • Krok 3

      Korzystaj

      Czater pomoże Ci w sprawnej obsłudze klientów, wesprze Twoją promocję, a także umożliwi zwiększanie sprzedaży.

    Case studies

    Poznaj wyniki naszych klientów

    • 57%

      Oszczędności miesięcznie

      Dzięki wdrożeniu procesów optymalizacji obsługi klienta.

    • 46%

      Mniej porzuconych koszyków

      Za sprawą automatyzacji obsługi i odpowiadania na pytania.

    • 63%

      Jeszcze większa sprzedaż

      Za pomocą realizowania skutecznych kampanii marketingowych.

    • 47%

      Więcej pozytywnych opinii

      Wyrażanych przez klientów sklepów online.