Nowości
 

Kolejna porcja funkcjonalności.

2018-12-19 15:35:33Z przyjemnością przedstawiamy kolejne nowości, które pojawiły się wraz z ostatnimi aktualizacjami czatu.

Przeczytane
  • Informacja o odczytaniu wiadomości
    Po otrzymaniu wiadomości i kliknięciu w pole do wpisywania treści osoba po drugiej stronie otrzyma komunikat "przeczytano". Funkcja działa po obu stronach, wyświetla komunikat klientowi oraz konsultantowi.

  • Wybór statusu podczas logowania
    Do formularza logowania została dodana nowa funkcja. Dzięki niej można wybrać status z jakim użytkownik zostanie zalogowany.

  • Ankieta
  • Rozbudowany tłumacz
    Podczas tłumaczenia wiadomości od klienta można wybrać języki obu stron. Teraz można tłumaczyć wiadomości nie tylko z polskiego, ale też innych języków

  • Ankieta
    Aktywna ankieta pokaże się teraz również po zakończeniu rozmowy telefonicznej.

  • Edycja ostatniej wiadomości
    Podczas rozmowy z klientem konsultant może edytować wysłaną już wiadomość. Funkcja dotyczy ostatniej wiadomości i zachowuje w historii jej starą wersję. Obok treści widoczna jest ikona ołówka, a jej kliknięcie włącza edytor.

więcej...


Zmiany w wyglądzie czatu oraz nowe funkcjonalności.

2018-12-18 10:39:33W ostatnich miesiącach przybyło kilka przydatnych funkcji, o czym informowaliśmy również na Facebooku. Odświeżyliśmy także wygląd detali rozmów.

Detale rozmów
  • Detale
    Bardziej wyszczególnione są sekcje: dane, historia oraz treść. Edycja danych, dodawanie przypomnień, opisów, blokowanie jest jeszcze prostsze. Pojawiły się odwiedzone strony. Ta funkcja pozwoli Wam na sprawdzenie gdzie aktualnie przebywa klient, oraz jakie strony już odwiedził. Dzięki temu lepiej i szybciej dopasujecie ofertę do swojego klienta.

  • Szukaj podobnych
    Pozwala na przeszukanie bazy danych i sprawdzenie po numerze IP, nazwisku, adresie e-mail czy telefonie. Opcja jest dostępna w rozwijanym menu danych klienta - "szukaj podobnych".

  • Powiadomienia e-mail po rozmowie telefonicznej
    W ustawieniach rozmów telefonicznych pojawiła się możliwość włączenia powiadomienia e-mail o nieodebranej rozmowie telefonicznej. Wiadomość jest wysyłana do osób uprawnionych do odbierania połączeń.

  • Treść rozmowy na e-mail
    Rozmowa przesłana na e-mail Treść przeprowadzonej rozmowy na czacie może być wysłana mailem do administratora, kierownika oraz konsultanta, który tą rozmowę prowadził. Opcję można włączyć w ustawieniach konsultanta.

  • Rozmowy z Facebooka
    Jeżeli prowadzicie fanpage na Facebooku, to teraz możecie odbierać kierowane tam wiadomości w czaterze. W sekcji "integracja z facebookiem" można ją włączyć i wybrać strony, które mają być powiązane z czatem.

  • Wiadomość, gdy nie można odebrać rozmowy
    Gdy z jakiegoś powodu konsultant nie może odebrać nowej rozmowy (np. prowadzi już dużo konwersacji) klient może zostać o tym poinformowany. Jeżeli nie zostawił danych, to po 60 sekundach pojawi mu się formularz nad którym będzie widoczna wcześniej ustawiona treść. Można ją wpisać w ustawieniach językowych. Domyślnie jest to "Przepraszamy, ale w tej chwili nie możemy odebrać rozmowy. Prosimy o zostawienie danych, a skontaktujemy się najszybciej jak to możliwe".

  • Automatyczne wiadomości powitalne
    W czacie można ustawić dwie wiadomości powitalne. Pierwsza pojawi się jeszcze przed rozpoczęciem rozmowy w górnej części okna czatu. Odpowiada za nią pole: Tekst powitalny. Druga to odpowiedź na pierwszą wiadomość klienta. Zostanie wysłana po kilku sekundach od otrzymania pierwszej wiadomości rozpoczynającej konwersację. Treść należy wpisać w pole: Automatyczna odpowiedź - konsultant online. Większość tekstów pojawiających się w czacie znajduje się w ustawieniach językowych.

  • Avatar w widgecie czatu
    Avatar w klawiszu czatu Wygląd widgetu czatu można teraz zmienić wstawiając do niego avatar konsultanta.

  • Zmiana czasu zakończenia rozmowy
    W ustawieniach czatu można zmienić domyślny czas zakończenia rozmowy, gdy klient nie pisze już kolejnych wiadomości.

więcej...


Nowości: ankiety, automatyczny tłumacz, rozmowy telefoniczne przez aplikację Android

2018-07-04 13:36:22 Callback aplikacja android Zachęcamy do przetestowania nowych opcji Czatera, wśród których znajdziecie:

  • Ankiety
    Ankiety pozwolą Wam zbierać opinie na temat jakości obsługi, konsultantów czy działania strony, sklepu, serwisu

  • Automatyczny translator
    Wbudowany w Czatera tłumacz automatycznie przetłumaczy Wasze wiadomości, dzięki czemu obsługa klietów anglo-, niemiecko- i francuskojęzycznych nie bedzie wymagała korzystania z dodatkowych narzędzi tłumaczących

  • Rozmowy telefoniczne przez aplikację Android
    Nieograniczona ilość rozmów telefonicznych bezpośrednio z Waszego numeru telefonu.

Zapraszamy do testowania i czekamy na Wasze opinie.

więcej...


Nowości: zamawianie rozmów, nagrywanie wizyt

2017-11-06 14:49:30W ostatnich tygodniach Czater wzbogacił się o kolejne funkcje. Wśród nich znaleźć można:

Zamawiania rozmów - call back Zapraszamy do testowania i podzielenia się z nami swoimi wrażeniami.

więcej...


Nowe akcje automatyczne

2017-07-26 16:25:48Zapraszamy do sprawdzenia nowych funkcji serwisu, jakimi są:

  • Nowy szablon wyglądu
    Odświeżony, nowoczesny szablon wyglądu okna czatu, który bez trudu dopasujecie do indywidualnego wyglądu Waszej strony.

  • Tryb "zawsze online"
    Aktywacja którego powoduje, że okno czatu wyświetlane jest zawsze w trybie gotowości do rozmowy (niezależnie od tego czy w danej chwili konsultant jest dostępny).

  • Otwieranie działów zgodnie z ustawieniami wskazanymi w panelu administratora
    Możliwość wskazania jaki dział ma zostać automatycznie otwarty po wejściu przez klienta na określoną stronę.

  • Nowe ustawienia akcji automatycznych
    Możliwość wskazania jednocześnie wielu stron, na jakich pojawiać się będą akcje automatyczne oraz ustawienia kiedy akcja ma się wykonać: akcja dla nowej wizyty, powracającego klienta, czy też przy kazdej wizycie. Możliwość dodania grafiki do komunikatu.

  • Aplikacja Linux
    Aplikacja Czater.pl dla systemu Linux, dzięki której obsługa czatu nie będzie wymagała korzystania z przeglądarki.

Zachęcamy do przetestowania powyższych udogodnień i podzielenia się z nami swoimi uwagami.

więcej...


Tagi, typowe odpowiedzi i statystyki pracy konsultantów

2017-05-24 12:22:36
Zapraszamy do sprawdzenia nowych funkcji serwisu:

  • Ekrany startowe
    Możemy poprosić klienta o podanie swoich danych, gdy rozpoczyna się rozmowa lub zostawia nam wiadomość offline
    Dodatkowo, gdy żaden konsultant nie odbierze rozmowy przez minutę, Czater.pl sam poprosi klienta o dane.

  • Tagi rozmów
    Do oznaczania rozmów i łatwiejszego ich wyszukiwania w przyszłości.

  • Rozbudowa statystyk
    Dane na temat czasu pracy online i offline konsultantów.

  • Eksport do PDF
    Historii rozmów, wiadomości offline, statystyk pracy konsultantów

  • Typowe odpowiedzi
    Automatyczne podpowiadanie odpowiedzi w czasie pisania (na podstawie zdefiniowanych przez konsultanta).

  • Ustawienia wiadomości offline
    Możliwość wyłączenia linku do konwersacji.

  • Lista zablokowanych klientów i adresów IP
    Możliwość usunięcia blokady nałożonej wcześniej na klienta.

Zachęcamy do korzystania i podzielenia się z nami swoimi wrażeniami.

więcej...


Indywidualny wygląd

2016-12-12 07:23:44Miło nam poinformować o nowych funkcji, które pojawiły się w serwisie.

Oto niektóre z nich:
  • przyspieszenie czatu (wiadomości pojawiają się natychmiast po napisaniu)
  • podgląd na żywo trwających rozmów konsultantów (dla administratora)
  • podgląd wiadomości klienta zanim zostanie wysłana (opcja)
    Ustawienia czatu
  • możliwość zdefiniowania maksymalnej liczby równoległych rozmów z klientami:
    Ustawienia czatu
  • możliwość zmiany wyglądu czatu wg własnych potrzeb
    Indywidualny wygląd
  • dodatkowe pola formularza kontaktowego:
    Ustawienia wiadomości
  • podgląd klientów online w czasie rzeczywistym:
    Klienci on-line
  • możliwość zmiany kolejności konsultantów (pierwszy, dostępny wyświetla się w oknie czatu)
    Konsultanci
  • Program partnerski, dający korzyści z polecania czatera
    Program partnerski
Zapraszamy do korzystania oraz zgłaszania uwag i wszelkich nieprawidłowości.

więcej...