Innowacje jakie ostatnio przygotowaliśmy
 

Nowe możliwości Czater.pl

2017-07-26 16:25:48Zapraszamy do sprawdzenia nowych funkcji serwisu, jakimi są:

  • Nowy szablon wyglądu
    Odświeżony, nowoczesny szablon wyglądu okna czatu, który bez trudu dopasujecie do indywidualnego wyglądu Waszej strony.

  • Tryb "zawsze online"
    Aktywacja którego powoduje, że okno czatu wyświetlane jest zawsze w trybie gotowości do rozmowy (niezależnie od tego czy w danej chwili konsultant jest dostępny).

  • Otwieranie działów zgodnie z ustawieniami wskazanymi w panelu administratora
    Możliwość wskazania jaki dział ma zostać automatycznie otwarty po wejściu przez klienta na określoną stronę.

  • Nowe ustawienia akcji automatycznych
    Możliwość wskazania jednocześnie wielu stron, na jakich pojawiać się będą akcje automatyczne oraz ustawienia kiedy akcja ma się wykonać: akcja dla nowej wizyty, powracającego klienta, czy też przy kazdej wizycie. Możliwość dodania grafiki do komunikatu.

  • Aplikacja Linux
    Aplikacja Czater.pl dla systemu Linux, dzięki której obsługa czatu nie będzie wymagała korzystania z przeglądarki.

Zachęcamy do przetestowania powyższych udogodnień i podzielenia się z nami swoimi uwagami.

więcej...


Nowe możliwości Czater.pl

2017-05-24 12:22:36
Zapraszamy do sprawdzenia nowych funkcji serwisu:

  • Ekrany startowe
    Możemy poprosić klienta o podanie swoich danych, gdy rozpoczyna się rozmowa lub zostawia nam wiadomość offline
    Dodatkowo, gdy żaden konsultant nie odbierze rozmowy przez minutę, Czater.pl sam poprosi klienta o dane.

  • Tagi rozmów
    Do oznaczania rozmów i łatwiejszego ich wyszukiwania w przyszłości.

  • Rozbudowa statystyk
    Dane na temat czasu pracy online i offline konsultantów.

  • Eksport do PDF
    Historii rozmów, wiadomości offline, statystyk pracy konsultantów

  • Typowe odpowiedzi
    Automatyczne podpowiadanie odpowiedzi w czasie pisania (na podstawie zdefiniowanych przez konsultanta).

  • Ustawienia wiadomości offline
    Możliwość wyłączenia linku do konwersacji.

  • Lista zablokowanych klientów i adresów IP
    Możliwość usunięcia blokady nałożonej wcześniej na klienta.

Zachęcamy do korzystania i podzielenia się z nami swoimi wrażeniami.

więcej...


Nowości w serwisie

2016-12-12 07:23:44Miło nam poinformować o nowych funkcji, które pojawiły się w serwisie.

Oto niektóre z nich:
  • przyspieszenie czatu (wiadomości pojawiają się natychmiast po napisaniu)
  • podgląd na żywo trwających rozmów konsultantów (dla administratora)
  • podgląd wiadomości klienta zanim zostanie wysłana (opcja)
    Ustawienia czatu
  • możliwość zdefiniowania maksymalnej liczby równoległych rozmów z klientami:
    Ustawienia czatu
  • możliwość zmiany wyglądu czatu wg własnych potrzeb
    Indywidualny wygląd
  • dodatkowe pola formularza kontaktowego:
    Ustawienia wiadomości
  • podgląd klientów online w czasie rzeczywistym:
    Klienci on-line
  • możliwość zmiany kolejności konsultantów (pierwszy, dostępny wyświetla się w oknie czatu)
    Konsultanci
  • Program partnerski, dający korzyści z polecania czatera
    Program partnerski
Zapraszamy do korzystania oraz zgłaszania uwag i wszelkich nieprawidłowości.

więcej...