Przejd藕 do tre艣ci

    Bez kategorii

    17 lis 2022 r.

    Jaki czat wybra膰 na stron臋 internetow膮?

    Livechat na twojej stronie internetowej to sprawdzony spos贸b na to, by w tani i wydajny spos贸b wchodzi膰 w interakcj臋 z klientami. Dzi臋ki temu rozwi膮zaniu twoja firma mo偶e by膰 w ci膮g艂ym kontakcie z nieograniczon膮 wr臋cz ilo艣ci膮 u偶ytkownik贸w. Na jakie cechy warto wi臋c zwr贸ci膰 uwag臋, wybieraj膮c rodzaj livechata pod obs艂ug臋 klienta w twoim sklepie internetowym b膮d藕 stronie promuj膮cej twoje us艂ugi i jakie wymierne korzy艣ci przynosi jego implementacja?

    Livechat: najbardziej zadowalaj膮ca forma komunikacji

    Bezp艂atny czat na stron臋 internetow膮 to przede wszystkim spos贸b komunikacji, z kt贸rego klienci s膮 zadowoleni najbardziej. Wskazuj膮 na to jasno wyniki bada艅 przeprowadzonych na ten temat: komunikacja przez livechat by艂a uznawana za „satysfakcjonuj膮c膮” w przypadku 73% korzystaj膮cych z tego rozwi膮zania wg. Salesforce. Z kolei kontakt przez social media odpowiada艂 48%, podczas gdy kontakt przez telefon przypad艂 do gustu tylko 44% uczestnik贸w badania. Warto wi臋c zwr贸ci膰 uwag臋 czy wybierany przez ciebie czat na stron臋 internetow膮 cechuje wysoka 艂atwo艣膰 obs艂ugi i w ten spos贸b zmaksymalizowa膰 zadowolenie klient贸w. Wysokiej jako艣ci rozwi膮zania takie jak chat na stron臋 internetow膮 oferowany przez Czater.pl stawiaj膮 na design okienka w prawym dolnym rogu ekranu przypominaj膮cym Messenger Facebooka 鈥 w ten spos贸b potencjalny klient od razu wie, jak korzysta膰 z wszystkich jego funkcjonalno艣ci.

    Zadbaj o sta艂膮 obs艂ug臋 klienta

    Wybieraj膮c livechat na swoj膮 stron臋 zwr贸膰 uwag臋, czy wyposa偶ony jest w funkcj臋 automatycznego prowadzenia rozm贸w przez bota w czasie rzeczywistym. Jak wykaza艂y badania, zadawane pytania kierowane do sklep贸w internetowych s膮 w 80% przypadkach te same, wi臋c boty na czacie u艂atwiaj膮 obs艂ug臋 klienta, pozwalaj膮c tobie b膮d藕 twoim pracownikom odpowiedzie膰 potencjalnym klientom, pytaj膮cym o nietypowe kwestie. Dobrym pomys艂em jest r贸wnie偶 zadbanie o to, by czat na twoj膮 stron臋 internetow膮 obs艂ugiwa艂 nie tylko j臋zyk polski. W ten prosty spos贸b zwi臋kszysz liczb臋 os贸b korzystaj膮cych z twojego sklepu 鈥 bot w wysokiej jako艣ci rozwi膮zaniach takich jak Czater.pl mo偶e prowadzi膰 rozmowy nawet w 20 j臋zykach, pomagaj膮c klientowi r贸偶nych narodowo艣ci!

    Wysokiej jako艣ci czat na twojej stronie internetowej

    Gdy wybierasz darmowy czat do komunikacji przez internet, upewnij si臋 co do tego, z poziomu jakich platform mo偶esz z niego korzysta膰. Dobrym rozwi膮zaniem bez w膮tpienia b臋dzie postawienie na czat na stronie, kt贸re pozwoli ci korzysta膰 z dowolnego urz膮dzenia, niezale偶nie od zainstalowanego na nim oprogramowania. Przyk艂adowo, w przypadku livechata oferowanego przez Czater.pl mo偶esz prowadzi膰 rozmowy ze swoimi klientami na swojej stronie zar贸wno z poziomu aplikacji dowolnego smartfona wyposa偶onego w system Android b膮d藕 iOS, jak i komputera stacjonarnego czy laptopa z systemem Windows czy macOS. W ten spos贸b mo偶esz przez ca艂y czas pozostawa膰 w czacie w kontakcie z bardziej wymagaj膮cym klientem, w przypadku kt贸rego rozmowa z botem nie wystarcza. Zadbanie o ci膮g艂膮 komunikacj臋 przy pomocy live czata mo偶e przyczyni膰 si臋 do redukcji koszt贸w zwi膮zanych z kontaktem. Wskazuj膮 na to wyniki bada艅 por贸wnuj膮ce livechat na strony z rozmowami telefonicznymi: specjalistom uda艂o si臋 ustali膰, 偶e czaty wi膮偶膮 si臋 z kosztami mniejszymi o nawet 50% ni偶 w przypadku rozm贸w przez telefon. Wynika to przede wszystkim z mo偶liwo艣ci obs艂ugi wi臋kszej ilo艣ci klient贸w naraz po艂膮czonej z szybszym rozwi膮zywaniem wszystkich problem贸w.

    Gdy szukasz odpowiedniego chata, sprawd藕 r贸wnie偶 jakie dodatkowe funkcjonalno艣ci posiada dany livechat. W przypadku rozwi膮za艅 oferowanych przez Czater.pl ciekawym dodatkiem jest mo偶liwo艣膰 podgl膮du, co u偶ytkownik wpisuje w okienku wiadomo艣ci jeszcze zanim j膮 wy艣le. To przydatna opcja, dzi臋ki kt贸rej mo偶esz bezb艂臋dnie wybada膰 nastr贸j swoich potencjalnych klient贸w. Inne przydatne funkcje to np. integracja z zewn臋trznymi narz臋dziami takimi jak WhatsApp czy opcja wysy艂ania grafik b膮d藕 tworzenia ankiet wy艣wietlanych na koniec rozmowy. Dzi臋ki takim rozwi膮zaniom tw贸j czat na stronie b臋dzie bardziej elastyczny.

    Livechat na twojej stronie internetowej: wymierne korzy艣ci

    Je偶eli zadbasz o te dwie kwestie zwi膮zane z zapewnieniem klientom sta艂ej mo偶liwo艣ci komunikacji poprzez czat, mo偶esz liczy膰 na podniesienie wsp贸艂czynnika konwersji, czyli ilo艣ci u偶ytkownik贸w odwiedzaj膮cych twoj膮 stron臋, staj膮cych si臋 twoimi klientami. Za dow贸d tego mog膮 pos艂u偶y膰 dwa case study. W pierwszym z nich specjali艣ci od internetowego marketingu zbadali jak czat na stron臋 internetow膮 wp艂ywa na ilo艣膰 os贸b, kt贸re staj膮 si臋 klientami sklepu ze sprz臋tem elektronicznym Cyberstore. Okaza艂o si臋, 偶e u偶ytkownicy 5 razy cz臋艣ciej decyduj膮 si臋 na zakupy w tym sklepie po przeprowadzaniu rozmowy przez darmowy czat. Za inny ciekawy przyk艂ad mo偶e tu pos艂u偶y膰 r贸wnie偶 przypadek sieci lotniczych Virgin Airlines. Okaza艂o si臋, 偶e nie tylko wsp贸艂czynnik konwersji klienta w przypadku czatu jest o 3,5 razy wy偶szy ni偶 w przypadku innego kana艂u komunikacji takiego jak e-mail, ale i r贸wnie偶 zakupy dokonane po skorzystaniu z czata, s膮 warte o 15% wi臋cej.

    Z pewno艣ci膮 warto przetestowa膰 to rozwi膮zanie w twoich sklepach internetowych: jak dowodz膮 powy偶sze badania, livechat zwi臋ksza wsp贸艂czynnik konwersji oraz zwi臋ksza ostateczn膮 warto艣膰 produkt贸w trafiaj膮cych do koszyka. Je艣li potrzebujesz pomocy w uruchomieniu czatu na swojej stronie, a nie masz czasu, by zg艂臋bia膰 si臋 w technikalia wystarczy, 偶e skontaktujesz si臋 z nami. Ch臋tnie odpowiemy na twoje pytania i pomo偶emy ci uruchomi膰 czaty na stron臋, kt贸re pomog膮 ci sprawi膰, by u偶ytkownik przebywaj膮cy na twojej stronie cz臋艣ciej stawa艂 si臋 klientem.