Przejd藕 do tre艣ci

    callback

    Bez kategorii

    10 lis 2022 r.

    Jaki callback wybra膰 na stron臋 internetow膮?

    Czy ostatnimi czasy zastanawiasz si臋, jak zwi臋kszy膰 szans臋, 偶e potencjalny klient trafiaj膮cy na twoj膮 stron臋 internetow膮 rzeczywi艣cie zdecyduje si臋 na zakup twojego produkt贸w b膮d藕 us艂ug? Je偶eli odpowied藕 na to pytanie brzmi „tak”, w pierwszej kolejno艣ci rozwa偶 uzupe艂nienie swojego sklepu internetowego w niezwykle przydatn膮 funkcj臋 callback. Jak dzia艂a to coraz bardziej popularne w internecie rozwi膮zanie, w jaki艣 spos贸b mo偶e zwi臋kszy膰 tw贸j wsp贸艂czynnik konwersji potencjalnych klient贸w i jak dobra膰 typ callbacku na swojej witrynie?

    Czym jest Callback na stron臋 internetow膮?

    Widget callback to proste rozwi膮zanie, dzi臋ki kt贸remu ty b膮d藕 twoi pracownicy b臋d膮 mogli 艂atwo uzyska膰 bezpo艣redni kontakt z u偶ytkownikiem strony internetowej twojej firmy. Z pewno艣ci膮 ju偶 dawno umie艣ci艂e艣 na swojej stronie numer telefonu kontaktowego. Je偶eli jednak nie posiadasz naprawd臋 rozbudowanego call-center (b膮d藕 np. po prostu prowadzisz bardzo ma艂膮 dzia艂alno艣膰) istnieje spora szansa, 偶e klient nie zdo艂a uzyska膰 po艂膮czenia w ci膮gu kilkunastu sekund. Ta pozornie drobna przeszkoda wystarczy dla wielu u偶ytkownik贸w do podj臋cia decyzji o zrezygnowaniu z twojej oferty i wpisania w wyszukiwarce s艂贸w kluczowych, kt贸re zaprowadz膮 ich do konkurencji 鈥 w ten spos贸b potencjalni klienci, kt贸ry byli wr臋cz w 100% zdecydowani na skorzystanie z proponowanych przez ciebie produkt贸w czy us艂ug trafiaj膮 w zupe艂nie inne miejsca. Callback to odpowied藕 na ten problem 鈥 wyposa偶ona w niego strona internetowa ma widoczny przycisk, kt贸ry pozwala u偶ytkownikowi na um贸wienie rozmowy.

    Nie musi to by膰 natychmiastowe po艂膮czenie 鈥 by膰 mo偶e potencjalny klient nie ma akurat czasu, ale chcia艂by si臋 w przysz艂o艣ci dopyta膰 o szczeg贸艂y oferty wymagaj膮ce d艂u偶szej rozmowy. Za pomoc膮 formularza mo偶e wi臋c zaznaczy膰 optymaln膮 por臋 rozmowy, na czym zyska zar贸wno klient (satysfakcja z tego, 偶e firma dostosowuje si臋 do jego wymaga艅), jak i ty b膮d藕 twoi pracownicy (mo偶liwo艣膰 przygotowania si臋 do rozmowy). Co istotne, nowoczesny callback na witryn臋 firmy dzia艂aj膮cej w Polsce mo偶e by膰 dodatkowo wyposa偶ony w funkcje automatycznego odbierania zg贸d RODO (w takie rozwi膮zanie wyposa偶ony jest np. Czater). To oznacza dodatkowe przyspieszenie ca艂ego procesu czekania na po艂膮czenie, co bez w膮tpienia doceni膮 wszyscy potencjalni klienci.

    Callback: spos贸b na przyci膮gni臋cie potencjalnych klient贸w

    Callback to bez w膮tpienia funkcja, kt贸ra jest w stanie znacznie zwi臋kszy膰 wyniki sprzeda偶owe na stronie twojej firmy. W jaki jeszcze po艣r贸d to rozwi膮zanie usprawnia prac臋 z potencjalnymi klientami?

    • Umawianie po艂膮cze艅 „po godzinach”: Je偶eli tw贸j system zarz膮dzanie kontaktami z klientem nie obejmuje ca艂odobowej obs艂ugi, istnieje szansa, 偶e interesuj膮cy si臋 twoj膮 firm膮 klienci b臋d膮 pr贸bowali dotrze膰 do twoich konsultant贸w poza ich godzinami pracy. Opcja um贸wienia po艂膮czenia przez klienta, gdy pracownicy s膮 „po godzinach” bez w膮tpienia zwi臋ksza szanse na przeprowadzenie udanej sprzeda偶y, gdy偶 偶aden z lead贸w nie przepada bezpowrotnie.
    • Gotowo艣膰 do rozmowy: callback to bardzo u偶yteczne narz臋dzie w przypadku sta艂ych klient贸w. Gdy pracownik e-commerce widzi, 偶e u偶ytkownik, kt贸ry ju偶 wcze艣niej korzysta艂 z produkt贸w i us艂ug dost臋pnych na stronie, mo偶e przejrze膰 jego histori臋 zakup贸w i to czy np. wcze艣niej korzysta艂 z pomocy konsultant贸w. Tak przygotowany pracownik b臋dzie m贸g艂 szybko i dok艂adnie odpowiedzie膰 na pytania zadawanie nawet przez bardzo wymagaj膮cych klient贸w. Jest to znakomity spos贸b na budowanie lojalno艣ci oraz dobrej reputacji w艣r贸d firm dzia艂aj膮cych w twojej bran偶y.
    • Mniejsze koszty obs艂ugi klient贸w: nie jest wielk膮 tajemnic膮, 偶e czekanie na odebranie po艂膮czenia przez klient贸w wi膮偶e si臋 z wy偶szymi kosztami, ni偶 w sytuacji, gdy pozwalasz u偶ytkownikom um贸wi膰 si臋 na konkretn膮 godzin臋. Zredukowanie ich poprzez wykonywanie odbieranych od razu po艂膮cze艅 pomo偶e je na d艂u偶sz膮 met臋 zredukowa膰.
    • P艂ynniejsza praca z potencjalnymi klientami: nie trzeba by膰 specjalist膮 od marketingu, by wiedzie膰, 偶e u偶ytkownika, kt贸ry zam贸wi艂 callback, by zdoby膰 odpowiedzi na interesuj膮cego go pytania, dziel膮 zaledwie klikni臋cia od do艂膮czenia do grona twoich nowych klient贸w. Callback zwi臋ksza ilo艣膰 lead贸w zamienionych w sprzeda偶, pozwalaj膮c tobie b膮d藕 twoim pracownikom zaplanowa膰 kolejno艣膰 po艂膮cze艅 tak, by nie by艂o 偶adnych przestoj贸w, a czas odpowiedzi by艂 jak najkr贸tszy.

    Pozostawaj zawsze w kontakcie z potencjalnymi klientami

    Jaki callback wybra膰 na stron臋, je偶eli chcesz zwi臋kszy膰 ilo艣膰 nowych klient贸w? Warto zainwestowa膰 przede wszystkim w system, kt贸ry nie b臋dzie wymaga艂 od ciebie wielkich umiej臋tno艣ci informatycznych. Nowoczesne callbacki na strony mog膮 by膰 obs艂ugiwane z poziomu widgetu, co oznacza, 偶e b臋dziesz m贸g艂 oddzwania膰 klientom po zaledwie kilkunastu minutach konfiguracji. Dobrze jest r贸wnie偶 zadba膰, by ca艂y proces zamawiania po艂膮cze艅 w sieci by艂 jak najbardziej zautomatyzowany: im mniejszy czas odpowiedzi, tym wi臋ksze zadowolenie klienta, a co za tym idzie, szansa wykonania sprzeda偶y. Dobrym rozwi膮zaniem jet te偶 sprawdzenie, czy dany callback oferuje okres pr贸bny: w ten spos贸b b臋dziesz m贸g艂 sam przekona膰 si臋, jak ro艣nie liczba lead贸w przynosz膮cych profity. Zobacz te偶 czy callback obs艂uguje inny j臋zyk ni偶 polski 鈥 klienci porozumiewaj膮cy si臋 w j臋zyku angielskim s膮 zazwyczaj bardzo korzystnym nabytkiem dla firm, warto wi臋c zadba膰 o jak najszersze mo偶liwo艣ci sprzeda偶y.

    Chcesz sprawdzi膰 jak callback mo偶e przyczyni膰 si臋 do zwi臋kszenia sprzeda偶y? Wszystkie cechy wymienione w tym artykule posiadaj膮 rozwi膮zania oferowane przez Czater.pl, wi臋c mo偶e to by膰 dobry punkt zaczepienia do rozpocz臋cia skuteczniejszej walki o ka偶dego klienta. Intuicyjny system zarz膮dzania w formie widgetu oraz 艂atwa obs艂uga przez u偶ytkownika przy pomocy prostego formularza pomog膮 ci szybko wprowadzi膰 callback do codziennego funkcjonowania twojej firmy. Pami臋taj, 偶e us艂ug臋 Callback od Czater.pl mo偶esz ca艂kowicie za darmo testowa膰 przez 14 dni, podczas kt贸rych przekonasz si臋, jak przydatne jest to narz臋dzie i jak pozytywnie wp艂ywa na sprzeda偶 i zadowolenie klient贸w ko艅cowych.