Przejd藕 do tre艣ci

    Bez kategorii

    24 lis 2022 r.

    Dostosuj widgety na stronie do identyfikacji wizualnej swojej strony!

    Chat i callback powoli staj膮 si臋 jednymi z najwa偶niejszych narz臋dzi w komunikacji pomi臋dzy sprzedawc膮 a klientem. Ich obecno艣膰 sprawia, 偶e u偶ytkownik mo偶e w ka偶dej chwili uzyska膰 interesuj膮ce go informacje, co z kolei zwi臋ksza szans臋 na to, 偶e stanie si臋 klientem twojej firmy, zamawiaj膮cym produkty b膮d藕 us艂ugi. Dzi臋ki widgetom uruchomienie tego kana艂u komunikacji jest proste jak nigdy dot膮d. Czym s膮 widgety i w jaki spos贸b mo偶esz dostosowa膰 je do identyfikacji wizualnej twojej strony?

    Widget chatbot: proste i skuteczne rozwi膮zanie komunikacyjne

    Czym jest widget chatu? To bardzo przydatne narz臋dzie, dzi臋ki kt贸remu nie musisz programowa膰 chatbota 鈥瀘d zera鈥. Zamiast tego dostajesz swoisty szablon, kt贸ry mo偶esz dostosowa膰 do swoich potrzeb. W przypadku tak nowoczesnych narz臋dzi, jak te oferowane przez firmy takie jak Czater.pl, wszystkie zmiany mo偶esz wprowadzi膰 w bardzo szybkim czasie, nawet je偶eli nie posiadasz wyspecjalizowanej wiedzy dotycz膮cej informatyki czy j臋zyk贸w oprogramowania. Modyfikowanie cech widgetu (takich przyk艂adowo jak jego strona wizualna) nie wymaga te偶 tymczasowego zatrzymania jego dzia艂ania. Dzi臋ki temu mo偶esz b艂yskawicznie wprowadza膰 zmiany usprawniaj膮ce kontakt z klientem, jednocze艣nie pozostaj膮c z nim w ci膮g艂ym kontakcie.

    Zadbaj o sp贸jn膮 identyfikacj臋 wizualn膮 firmy

    Na jakie zmiany pozwala korzystanie z widgetu czatu albo callbacku? To przede wszystkim bardzo prosty spos贸b na zmian臋 koloru zaproszenia do rozmowy czy okienka samego czatu. Kolor czatu mo偶e wydawa膰 si臋 to prozaiczn膮 kwesti膮, ale specjali艣ci od marketingu internetowego nie maj膮 w膮tpliwo艣ci: zadbanie o sp贸jno艣膰 wizerunkow膮 ca艂ej strony jest bardzo istotn膮 kwesti膮, zw艂aszcza gdy u偶ytkownik wchodzi na ni膮 pierwszy raz. Dopasowane kolorystycznie elementy robi膮 dobre wra偶enie, wi臋c niedopasowany czat oraz wszystkie inne elementy widgetu mog艂yby spowodowa膰, 偶e potencjalny klient 鈥 nawet zupe艂nie pod艣wiadomie 鈥 uzna, 偶e dana strona jest dla niego nieatrakcyjna. W zwi膮zku z tym specjali艣ci z Czater.pl zadbali o to, by barwy czatu mog艂y by膰 艂atwo dostosowane od schematu, na jaki stawia identyfikacja wizualna firmy. 

    Inne istotne ustawienia widget贸w

    Zmiana koloru to nie jedyny spos贸b, w jaki widget czatbota mo偶e by膰 dostosowany system identyfikacji wizualnej firmy. W艣r贸d przydatnych modyfikacji, na jakie pozwala widget, znajduj膮 si臋 mi臋dzy takie opcje jak:

    • Zmiana imienia konsultanta: chatbot bardzo cz臋sto jest twoim przedstawicielem, od kt贸rego zale偶y udany proces sprzeda偶y. Warto wi臋c zadba膰 o nadanie mu odpowiedniego imienia. Je偶eli u偶ytkownik poczuje si臋, jakby rozmawia艂 z prawdziwym cz艂owiekiem, a nie anonimowym algorytmem, zdecydowanie ch臋tniej b臋dzie zadawa艂 pytania. To z kolei sprawi, 偶e znacz膮co zmaleje ryzyko, i偶 potencjalna sprzeda偶 zako艅czy si臋 tylko porzuconym koszykiem.
    • Avatar chatbota: imi臋 to nie wszystko 鈥 dobrze r贸wnie偶 zadba膰 o odpowiedni avatar. Dzi臋ki widgetowi mo偶esz dostosowa膰 go pod system identyfikacji wizualnej firmy. Przyk艂adowo, je艣li pracownicy twojej sieci handlowej znani s膮 z noszenia koszulek w rozpoznawalnych barwach, mo偶esz dobra膰 avatar ubrany w odpowiednie barwy. W ten prosty spos贸b zadbasz o pe艂n膮 sp贸jno艣膰 komunikacji wizualnej na wszystkich p艂aszczyznach.
    • Zmiana stylu czata: twoja identyfikacja wizualna firmy wymaga wi臋kszych zmiany ni偶 tylko odpowiedni kolor czatu czy dopasowany wygl膮d avatara? Za spraw膮 funkcji personalizacji widget贸w w dowolny spos贸b za pomoc膮 kodu CSS, mo偶esz ca艂kowicie zmieni膰 styl okienka. Wprowadzaj膮c odpowiednie zmiany do kodu CSS, zablokujesz wy艣wietlanie konkretnych dzia艂贸w, zwi臋kszysz b膮d藕 zmniejszysz szeroko艣膰 okienka czatu, czy te偶 przesuniesz b膮d藕 ca艂kowicie usuniesz wybrane przez ciebie przyciski. Wprowadzanie zmian przebiega wr臋cz natychmiastowo i by je przeprowadzi膰 nie musisz wcze艣niej konsultowa膰 si臋 z firmowym specjalist膮 od kwestii IT.

    To tylko kilka przyk艂ad贸w licznych zmian, jakie mo偶esz szybko i sprawnie wprowadzi膰 przy pomocy widgetu. W艣r贸d wielu innych funkcji widgetu czatbota Czater.pl znajduj膮 si臋 takie rozwi膮zania jak mo偶liwo艣膰 prowadzenia rozm贸w w r贸偶nych j臋zykach, opcja dzielenia czatu na dzia艂y, czy te偶 ustalanie sposobu 艂膮czenia rozm贸w podczas callbacku

    Mo偶liwo艣膰 dostosowania widgetu czatu i callbacku do systemu identyfikacji wizualnej twojej firmy to nie jedyne zalety Czatera. Chatbot to r贸wnie偶 mo偶liwo艣膰 komunikowania si臋 z niesko艅czon膮 wr臋cz ilo艣ci膮 klient贸w naraz, co znacznie zwi臋ksza zakres twojej potencjalnej sprzeda偶y. Nie musisz przy tym obawia膰 si臋, 偶e ustawienie chatbota zajmie ci wiele czasu: dzi臋ki gotowym szablonom uruchomisz sprawnie dzia艂aj膮cy livechat nawet bez wiedzy informatycznej. Sprawd藕 nasz膮 ofert臋 na stronie Czater.pl i wypr贸buj za darmo nasz膮 dwutygodniow膮 wersj臋 demonstracyjn膮!