Jak zintegrować bota z czatem?
Do czego służy bot w czacie?
Do czatu można dodać bota, który obsłuży rozmowy z klientami. Udostępniliśmy integrację z narzędziem Google Dialogflow, którego konfigurację należy wykonać samodzielnie w swoim panelu zarządzania botem. System świetnie rozpoznaje naturalny język, dlatego sprawdzi się w rozmowie na czacie.
Instrukcja integracji z botem
W celu dodania bota przejdź do listy konsultantów i wybierz z niej chatboty, a następnie kliknij klawisz dodaj pod ikoną Bota Dialogflow.
Otwórz swój panel dialogflow i z menu po lewej stronie wybierz agenta, lub stwórz nowego.
Przy dodawaniu nowego agenta wystarczy podać jego nazwę, reszta pól może zostać bez zmian. Kliknij zębatkę obok nazwy agenta po lewej stronie i odszukaj pole Service Account, a następnie kliknij w widoczny obok link.
W nowej karcie otworzy się Google Cloud Platform i menu Service accounts. W tabeli po prawej stronie kliknij rozwijane menu przy agencie, który ma zostać użyty i wybierz utwórz klucz. Klucz powinien być w formacie JSON
Po utworzeniu klucza, zapisze się on w pobranych plikach przeglądarki. Wróć do panelu czatu i wgraj ściągnięty klucz.
Po wgraniu wypełnij formularz podając nazwę bota, ustawiając jego aktywność i wybierając działy, jeżeli są włączone. Po aktualizacji zmian twój bot pojawi się na liście i może zacząć swoje pierwsze rozmowy.