Callback w sklepie Magento
Magento to nowoczesna platforma, która umożliwia tworzenie sklepów internetowych dla średnich i dużych przedsiębiorstw. Współcześni właściciele sklepów, zwłaszcza tych prowadzonych w sieci, aby przyciągnąć i zatrzymać klientów, muszą zadbać nie tylko o produkty najwyższej jakości, ale także dbać o kontakt z konsumentami. Jeżeli zależy ci na wygodnej dla wszystkich platformie do komunikacji, sprawdź, na czym polega usługa Callback.
Wysoka jakość komunikacji
Dzięki Czater.pl masz już możliwość skorzystania z usługi Callback, która w prosty sposób umożliwi połączenia wykonywane z poziomu strony. Po instalacji tej usługi w ustawieniach na koncie Magento, twoi klienci w prosty sposób będą mogli się z tobą kontaktować. Wystarczy, że po wybraniu ikony słuchawki znajdującej się na stronie, wpiszą w formularzu kontaktowym swój numer telefonu. Działanie to spowoduje zgłoszenie do systemu, na które bardzo szybko będzie mógł odpowiedzieć konsulat.
Jak zainstalować callback w sklepie Magento?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu na swoje konto w Magento.com przechodzimy do sekcji System (1).
W bloku menu po lewej stronie wybieramy pozycję Design (2) i rozwijamy sekcję Footer (3).
W oknie Miscellaneous HTML (4) wklejamy nasz kod HTML czatu.
Na końcu zapisujemy zmiany przy pomocy klawisza Save config (5).
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS lub połączenia telefonicznego:
W ustawieniach Callback dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki oraz formularza zamawiania rozmów:
Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu: