Livechat w sklepie IAI-Shop.com
Wybierając platformę IAI-Shop.com do prowadzenia swojego sklepu internetowego, zdecydowałeś się na tworzenie profesjonalnego e-shopu w sieci. Z pewnością zależy ci na jak najlepszych wynikach sprzedaży. Jeśli skończyły ci się już pomysły, co mógłbyś zmienić, by jeszcze bardziej ulepszyć swój sklep, być może warto postawić na rozwój kontaktu z klientami? Dzięki usługom oferowanym przez Czater.pl możesz w wygodny sposób komunikować się klientami twojego sklepu pomimo dzielącej was odległości.
Czat dla IAI-Shop
Bardzo wygodnym i docenianym przez klientów narzędziem jest możliwość prowadzenia czatu na żywo. Aby uruchomić tę usługę, należy zainstalować ją w panelu administracyjnym w IAI-Shop.com. Po uzupełnieniu formularza w odpowiedni sposób i zapisaniu zmian trzeba będzie jeszcze chwilę poczekać (około 10-15 minut), po tym czasie, moduł czatu znajdzie się na twojej stronie i będzie można z niego korzystać. Jest to niezwykle wygodna i praktyczna forma kontaktu, z której chętnie korzystają klienci. Bardzo chwalą ją także właściciele sklepów internetowych, którzy w każdej chwili mogą odpowiedzieć na pytania klienta. Livechat od Czater.pl to łatwy i przyjemny sposób kontaktu dla ciebie i twoich klientów.
Jak zainstalować livechat w IAI-Shop.com?
Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w IAI-Shop.com przechodzimy do sekcji Moderacja.
Następnie wybieramy pozycję Dodatki HTML i JavaScript. Teraz klikamy na +Dodaj kampanię i uzupełniamy wymagane dane w następujący sposób:
Zapisujemy wprowadzone zmiany i wracamy do listy dodatków. Klikamy przy dodanym przed chwilą dodatku na opcję edytuj w kolumnie Operacje na dodatkach. Na kolejnej stronie klikamy na opcję + Nowy dodatek i uzupełniamy formularz jak na poniższym obrazku:
Na końcu klikamy na klawisz zmień co spowoduje zapisanie zmian. Teraz musimy odczekać ok. 10-15 minut. Po tym czasie czat powinien wyświetlić się na naszej stronie.