CRM to system umożliwiający pozyskiwanie danych, a następnie wspomaganie się nimi w innych operacjach takich jak:
rozmowy, promocyjne akcje mailingowe lub SMS-owe czy statystyki.
Można ustawić które dane klient będzie musiał podać i w jakiej sytuacji.
Atrybuty
Można tworzyć własne atrybuty klienta, które będą pasowały do konkretnej branży.
Wszystko w jednym miejscu
Oprócz funkcji typu livechat czy callback Czater oferuje funkcję CRM, więc nie musisz się martwić o wykupowanie jej z innego źródła. Dzięki temu zachowujesz porządek i oszczędzasz.
Długotrwałe relacje z klientem
Korzystając z funkcji CRM będziesz mógł usprawnić swoją obsługę i dzięki temu zadbać o pozytywne nastawienie i zadowolenie swoich klientów. Klienci mogą oceniać rozmowy przeprowadzone z konsultantami, wiadomości offline oraz wypełniać ankiety.
Importowanie bazy klientów
Możesz bez problemów importować bazy klientów z formatu CSV, a potem korzystać z nich na Czater.pl.
Zestawienie historii
Każdy kontakt, połączenie czy akcja automatyczna danego klienta jest zapisywana w jednej historii. Dzięki temu w łatwy sposób możesz wszystko sprawdzić.
Przypomnienia
Konsultanci mogą dodawać przypomnienia w formie notatki lub powiadomienia.
Inicjowanie kontaktu z klientem
Dzięki CRM możesz sam inicjować kontakt z klientem nawet jeżeli jest offline.
Klienci na stronie
Możesz zobaczyć kto jest aktualnie na Twojej stronie.