Obsługa e-maili

Pomoc offline

Dzięki formularzowi offline Twój klient ma możliwość wysyłania do Ciebie e-maili, gdy jesteś niedostępny.

Formularz offline

Wysyłanie wiadomości

Na maile od klientów możesz odpisywać bezpośrednio z naszego serwisu lub z innej poczty elektronicznej,
Twoja historia i tak zapisze sie na Czaterze.
Dzięki temu mozesz pisać z dowolnego urządzenia, gdziekolwiek jesteś.

Z każdego e-maila

Historia e-maili

Zarówno konsultant jak i klient mają dostęp do całego archiwum korespondencji offline.
Wszystkie informacje znajdują się w jednym miejscu.
Konsultant może również dodać powiadomienia oraz notatki.

Historia e-maili

Przeczytane wiadomości

Mozesz zobaczyć czy klient przeczytał napisaną przez Ciebie wiadomość offline.

Przeczytane wiadomości

System ticketowy

Polega on na tym, że dla wszystkich wiadomości offline są tworzone bilety,
które następnie zostaną przypisane do konsultantów.
Każdy bilet zawiera niezbędne informacje takie jak dane i historia jego rozmowy.
Dzięki temu, nawet jeżeli ticket zostanie oddany innemu konsultantowi
on zawsze bedzie wiedział na czym polega problem.

Nasz system jest lepszy niż tradycyjne tickety.
Nie dołączamy do tytułów emaili długich i niezrozumiałych dla klientów numerów.
Nie jest także potrzebne dodatkowe dopisywanie w wiadomości,
aby klienci odpowiadali bez usuwania poprzedniej treści.

    U nas można:

  • Odpisywać z ulubionego programu pocztowego lub przez WWW (Czater.pl)
  • Dowolnie modyfikować treść, a historia korespondencji i tak zostanie zachowana i będzie dostępna z panelu Czater.pl
Ocenienie wiadomości

Możliwośc oceniania

Klient ma możliwość oceny maili otrzymanych od konsultanta.

Ocenienie wiadomości

Dzielenie wiadomosci na katalogi

Możesz pogrupować wiadomości według stron, z których przyszły.

katalogi wiadomości