Współadministratorami Twoich danych osobowych są spółki należące do grupy przedsiębiorstw CS Group (dalej „Spółka”):
The Point We care about your customers Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Postępu 14A, 02-676 Warszawa, CS Group Polska S.A.
z siedzibą w Warszawie, pod adresem: ul Postępu 14a, 02-676 Warszawa, Panorama Firm Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod adresem:
ul Postępu 14a, 02-676 Warszawa. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można skontaktować się: za pośrednictwem e-mail iod@czater.pl lub
pisemnie pod podanym powyżej adresem Spółki, z dopiskiem „Dane osobowe”.
Klikając „Wyślij” wyrażasz zgodę aby Współadministratorzy danych osobowych kontaktowali się z Tobą telefonicznie i za pomocą środków
komunikacji elektronicznej w celach marketingowych, zgodnie z Polityką Prywatności. Twoja zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie,
co nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Podane dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z przepisami RODO w celu nawiązania z Panią/Panem kontaktu w
sprawie przedstawienia oferty produktowej Spółki (w oparciu w oparciu o wyrażoną przez Pana/Panią zgodę oraz o prawnie uzasadniony interes Spółki,
jakim jest utrzymywanie relacji z klientami i potencjalnymi klientami), w celu dowodowym i archiwalnym (na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Spółki,
jakim jest obrona przed ewentualnymi zarzutami, np. w przypadku złożenia reklamacji) oraz w innych celach wynikających z treści
prowadzonej z Panią/Panem korespondencji lub rozmowy. W sytuacji wyrażenia przez Panią/Pana dodatkowej zgody –
dane będą mogły być przetwarzane także w celu marketingowym, realizowanym przez Spółkę w formie tradycyjnej (papierowej),
elektronicznej lub telefonicznej. Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane odbiorcom danych z wyjątkiem podmiotów świadczących
usługi na rzecz Spółki w obszarze informatycznym, prawniczym, audytorskim czy marketingowym. Dane mogą być też udostępniane podmiotom
uprawnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Na tym etapie kontaktu, Spółka nie będzie przetwarzała Pani/Pana danych
osobowych w sposób zautomatyzowany skutkujący zautomatyzowanym podejmowaniem decyzji, w tym decyzji opartych na profilowaniu.
Podane dane przetwarzane będą do czasu złożenia przez Panią/ Pana sprzeciwu wobec ich przetwarzania,
kiedy podstawę stanowi prawnie uzasadniony interes Spółki, odwołania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych
(a może Pani/Pan dokonać tego w każdym momencie poprzez kontakt elektroniczny, telefoniczny lub w formie papierowej na adres siedziby wskazany powyżej),
lub do chwili przedawnienia ewentualnych roszczeń. Wycofanie zgody nie będzie przy tym miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania,
którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do Pani/Pana danych i prawo uzyskania kopii
tych danych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia, a także prawo wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Kto osiągnął sukces dzięki Czaterowi?

Jacek Zdanowicz, fotograf, freelancer
Organizuję szkolenia online. Czater pozwala mi na bycie w kontakcie z klientami oraz ułatwia przyjmowanie płatności za konsultacje. Dzięki aplikacji mobilnej live chat jest zawsze przy mnie.

Joanna Markowska, CEO, CreativeTouch
Po zamieszczeniu chata na stronie podniosła się satysfakcja klietnów z obsługi. Potwierdziły to badania niezależnego audytora. Polecam to rozwiazanie każdemu sklepowi internetowemu.

Natalia Kozioł, Specjalista ds. e-commerce, KRUK S.A.
Narzędzie niezwykle efektywne, docenione zarówno przez klientów, jak i naszych pracowników. Miła i sprawna współpraca przy wdrożeniu, które wymagało modyfikacji systemu pod nasze indywidualne oczekiwania. Wsparcie powdrożeniowe również na bardzo wysokim poziomie.