Call back na blogu Blogger (blogi Google)
 

Jak zainstalować callback na blogu Blogger?


Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.

callback blogger

Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w Bloger przechodzimy do sekcji wyboru motywów, czyli klikamy na Motyw w bloku menu po lewej stronie.
Następnie pod podglądem obecnie używanego motywu klikamy na klawisz Edytuj kod HTML.

Livechat Blogger

Na kolejnej stronie, w oknie edycji kodu szablonu musimy odnaleźć zakończenie nagłówka w postaci zamkniętego tagu head i linijkę nad tym znacznikiem wklejamy nasz skrypt czatu i zapisujemy zmiany klawiszem Zapisz motyw.

<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>

Livechat Blogger


W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

Dane konsultanta Callback



Weryfikacja numeru


W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Aktywacja rozmów


Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Słuchawka na stronie



Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.