Jak zainstalować callback na blogu Blogger?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w Bloger przechodzimy do sekcji wyboru motywów, czyli klikamy na
Motyw w bloku menu po lewej stronie.
Następnie pod podglądem obecnie używanego motywu klikamy na klawisz
Edytuj kod HTML.
Na kolejnej stronie, w oknie edycji kodu szablonu musimy odnaleźć zakończenie nagłówka w postaci zamkniętego tagu
head i linijkę nad tym znacznikiem wklejamy nasz
skrypt czatu i zapisujemy zmiany klawiszem
Zapisz motyw.
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w
ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.