Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
W ustawieniach sklepu, należy przejść do zakładki Konfiguracja i wybrać Integracje, a następnie Integracje własne. Następnie w sekcji Nagłówek strony
należy wkleić kod czatu.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:
W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:
Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.