Call back w sklepie ESklep - dawniej Click Shop
 

Jak zainstalować callback w sklepie ESklep - dawniej Click Shop?


Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.

callback w ESklep

W ustawieniach sklepu, należy przejść do zakładki Konfiguracja i wybrać Integracje, a następnie Integracje własne. Następnie w sekcji Nagłówek strony należy wkleić kod czatu i zapisać zmiany.


<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>


Kod callback w sklepie ESklep

W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

Dane konsultanta Callback



Weryfikacja numeru


W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Aktywacja rozmów


Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Słuchawka na stronie



Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.