Jak zainstalować callback w sklepie ESklep - dawniej Click Shop?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w IAI-Shop.com przechodzimy do sekcji
Moderacja.
Następnie wybieramy pozycję
Dodatki HTML i JavaScript. Teraz klikamy na
+Dodaj kampanię i uzupełniamy wymagane dane w następujący sposób:

Zapisujemy wprowadzone zmiany i wracamy do listy dodatków. Klikamy przy dodanym przed chwilą dodatku na opcję
edytuj w kolumnie
Operacje na dodatkach.
Na kolejnej stronie klikamy na opcję
+ Nowy dodatek i uzupełniamy formularz jak na poniższym obrazku:
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>
Na końcu klikamy na klawisz
zmień co spowoduje zapisanie zmian. Teraz musimy odczekać ok. 10-15 minut. Po tym czasie czat powinien wyświetlić się na naszej stronie.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w
ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.