Call back w sklepie IAI-Shop.com
 

Jak zainstalować callback w sklepie ESklep - dawniej Click Shop?


Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.

Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w IAI-Shop.com przechodzimy do sekcji Moderacja.
Następnie wybieramy pozycję Dodatki HTML i JavaScript. Teraz klikamy na +Dodaj kampanię i uzupełniamy wymagane dane w następujący sposób:

IAI-Shop livechat
Zapisujemy wprowadzone zmiany i wracamy do listy dodatków. Klikamy przy dodanym przed chwilą dodatku na opcję edytuj w kolumnie Operacje na dodatkach. Na kolejnej stronie klikamy na opcję + Nowy dodatek i uzupełniamy formularz jak na poniższym obrazku:

<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>
IAI-Shop livechat
IAI-Shop livechat

Na końcu klikamy na klawisz zmień co spowoduje zapisanie zmian. Teraz musimy odczekać ok. 10-15 minut. Po tym czasie czat powinien wyświetlić się na naszej stronie.

W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

Dane konsultanta Callback



Weryfikacja numeru


W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Aktywacja rozmów


Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Słuchawka na stronie



Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.