Jak uruchomić Callback w sklepach internetowych i na stronach www?
 

Jak uruchomić Callback w sklepach internetowych i na stronach www?


Co to jest Callback?

Callback to usługa pozwalająca na zamówienie rozmów telefonicznych.

Po kliknięciu w widget słuchawki klient zostaje przeniesiony do formularza zamówienia rozmowy telefonicznej "na teraz" bądź na konkretną godzię:

Słuchawka na stronę



Zamawianie rozmów



O wskazanej przez klienta porze aplikacja zestawia połączenie telefoniczne między klientem a konsultantem.

Jak uruchomić Callback?

W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

Dane konsultanta Callback



Weryfikacja numeru


W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Aktywacja rozmów


Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Słuchawka na stronie



Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.