Jak uruchomić Callback w sklepach internetowych i na stronach www?
Jak uruchomić Callback w sklepach internetowych i na stronach www?
Co to jest Callback?
Callback to usługa pozwalająca na zamówienie rozmów telefonicznych.
Po kliknięciu w widget słuchawki klient zostaje przeniesiony do formularza zamówienia rozmowy telefonicznej „na teraz”, bądź na konkretną godzinę:
O wskazanej przez klienta porze aplikacja zestawia połączenie telefoniczne między klientem a konsultantem.
Jak uruchomić Callback?
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:
W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:
Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu: