Jak uruchomić Callback w sklepach internetowych i na stronach www?
Czym jest Czater.pl?
Jak utworzyć czat Jak zamieścić czat na stronie Czat dostosowany do Polityki Bezpieczeństwa Treści Integracja czatu z Google Analytics za pomocą Tag Managera. Czy to coś kosztuje? Integracja z Google Hangouts Aplikacja czatu dla Windows Aplikacja czatu dla Linux Aplikacja czatu dla Mac Aplikacja czatu dla Android Aplikacja czatu na iOS Integracja czatu z Google Analytics Rozmowy VoIP Jak uruchomić Callback w sklepach internetowych i na stronach www? Instalacja czatu przez Google Tag Manager Oddzwanianie w 26 sekund Regulamin Programu Partnerskiego
Jak uruchomić Callback w sklepach internetowych i na stronach www?
Co to jest Callback?
Callback to usługa pozwalająca na zamówienie rozmów telefonicznych. Po kliknięciu w widget słuchawki klient zostaje przeniesiony do formularza zamówienia rozmowy telefonicznej "na teraz", bądź na konkretną godzinę:

O wskazanej przez klienta porze aplikacja zestawia połączenie telefoniczne między klientem a konsultantem.
Jak uruchomić Callback?
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.