Jak zainstalować callback w sklepie Magento 2?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
W panelu administracyjnym Magento 2 przechodzimy do zakładki Zawartość -> Konfiguracja.
Następnie wchodzimy w pierwszą pozycję Globalny (Zmień) i po załadowaniu rozwijamy zakładkę Nagłówek HTML.
W sekcji Scripts and Style Sheets należy dodać poniższy kod czatu:
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};
</script>
<script>
require([
'https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/socket.io.js',
'https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js'
], function(){
});
</script>
Teraz wystarczy zapisać zmiany i wyczyścić cache magento.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w
ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.