Callback w sklepie Magento 2
 

Jak zainstalować callback w sklepie Magento 2?


Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.

callback w magento 2


W panelu administracyjnym Magento 2 przechodzimy do zakładki Zawartość -> Konfiguracja.

Konfiguracja magento 2

Następnie wchodzimy w pierwszą pozycję Globalny (Zmień) i po załadowaniu rozwijamy zakładkę Nagłówek HTML.


Nagłówek w magento

W sekcji Scripts and Style Sheets należy dodać poniższy kod czatu:


<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined}; </script> <script> require([ 'https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/socket.io.js', 'https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js' ], function(){ }); </script>

Style w magento

Teraz wystarczy zapisać zmiany i wyczyścić cache magento.


W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

Dane konsultanta Callback



Weryfikacja numeru


W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Aktywacja rozmów


Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Słuchawka na stronie



Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.