Jak zainstalować callback w sklepie Sellingo?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Jeżeli masz już konto w naszym serwisie i chcesz uruchomić czat w sklepie Sellingo.pl, to zapoznaj się z poniższą instrukcją.
Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w Sellingo.pl, w menu wybieramy sekcję
Administracja i w rozwijanym menu
Ustawienia podstawowe (1).
Na dole strony ustawień podstawowych, odnajdujemy pozycję
JAVASCRIPT I DODATKI i w ramce
Kod umieszczony po otwarciu tagu BODY (2) wklejamy nasz
skrypt czatu.
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain:"https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>
Na końcu zapisujemy wprowadzone zmiany.
Jeżeli nie masz jeszcze konta w Czater.pl, ale masz już sklep w Sellingo.pl to zaloguj się do swojego panelu administarcyjnego i wykonaj poniższe kroki.
Z rozwijanego menu Integracje wybieramy Czater.pl
W polu
adres e-mail podajemy login, na który ma zostać założone konto w czater.pl
Z palety kolorów wybieramy dominującą na stronie barwę, którą później w razie potrzeby można zmienić. Aktywuj swoje konto.
Po udanej aktywacji pojawi się ekran z potwierdzeniem i danymi do logowania.
Od teraz możesz logować się na na https://www.czater.pl/czater/login
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w
ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.