Jak zainstalować callback w sklepie Shopify?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu na swoje konto w Shopify w zakładce Home wybierz Customize theme.
Następnie wybieramy z menu akcji Edit code.
W menu po lewej stronie odszukujemy dział Sections, a w nim plik header.liquid.
Po kliknięciu w powyższy plik pojawi się kod sklepu, do którego należy dodać czat. Miejsce dodania odnajdujemy klikając w dowolnym miejscu na kod, a następnie na klawiaturze wciskając CTRL + F. W okienku wyszukiwania należy wpisać <header i wcisnąć enter.
Kopiujemy poniższy kod czatu i wklejamy go zaraz pod linią <div class="grid grid--no-gutters grid--table site-header__mobile-nav".
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w
ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.