Callback w sklepie Shopify
Jak zainstalować callback w sklepie Shopify?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.

Po zalogowaniu na swoje konto w Shopify w zakładce Home wybierz Customize theme.

Następnie wybieramy z menu akcji Edit code.

W menu po lewej stronie odszukujemy dział Sections, a w nim plik header.liquid.

Po kliknięciu w powyższy plik pojawi się kod sklepu, do którego należy dodać czat. Miejsce dodania odnajdujemy klikając w dowolnym miejscu na kod, a następnie na klawiaturze wciskając CTRL + F. W okienku wyszukiwania należy wpisać <header i wcisnąć enter.

Kopiujemy poniższy kod czatu i wklejamy go zaraz pod linią <div class="grid grid--no-gutters grid--table site-header__mobile-nav".
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:


W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.