Call back w sklepie Shoplo
 

Jak zainstalować callback w sklepie Shoplo?


Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.

callback w sklepie Shoplo

Na początku, na dysku naszego komputera tworzymy (np. z pomocą notatnika) plik o nazwie czater z rozszerzeniem .js, czyli czater.js. W pliku tym wklejamy nasz skrypt:

window.$czater || (function (d, s) { var z = $czater = function (c) { z._.push(c) }, $ = z.s = d.createElement(s), e = d.getElementsByTagName(s)[0]; z.set = function (o) { z.set. _.push(o) }; z._ = []; z.set._ = []; $.async = !0; $.setAttribute('charset', 'utf-8'); $.src = 'https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js'; z.t = +new Date; z.tok = "ID_Twojego_Czatu"; z.domain="https://www.czater.pl/"; $.type = 'text/javascript'; e.parentNode.insertBefore($, e) })(document, 'script');

Następnie, po zalogowaniu do panelu administracyjnego naszego sklepu Shoplo, przechodzimy do edycji kodu używanego szablonu. Tutaj, w sekcji Pliki javascript klikamy na Dodaj plik i wgrywamy uprzednio przygotowany plik czater.js.

Shoplo.com livechat

Klikamy na Zapisz zmiany.

Shoplo.com livechat

Następnie w sekcji Szablon główny wybieramy plik z kodem źródłowym, czyli base.tpl.
Teraz w sekcji body tuż przed jej zakończeniem czyli tagiem /body> odnajdujemy linijki kodu odwołujące się do innych plików Javascript np.
{"plugins.js"|asset_url:script_tag}
{"bootstrap.js"|asset_url:script_tag}
{"main.js"|asset_url:script_tag}
{"cart.js"|asset_url:script_tag}
{"shoploAJAX.js"|asset_url:script_tag}

Pod nimi wklejamy nową linijkę odwołującą się do pliku z czatem:
{"czater.js"|asset_url:script_tag}

Shoplo.com livechat

Klikamy na Zapisz zmiany. Czat powinien już wyświetlać się w naszym sklepie.

W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

Dane konsultanta Callback



Weryfikacja numeru


W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Aktywacja rozmów


Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Słuchawka na stronie



Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.