Call back w sklepie Shoplo
Jak zainstalować callback na stronie?
Call back w sklepie Shoper.pl Call back w kreatorze Weebly.com Callback w sklepie Shopify Call back w sklepie ESklep - dawniej Click Shop Call back w sklepie Sky-shop.pl Call back w sklepie Click Shop Call back w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) Call back w kreatorze Squarespace Call back w edytorze stron Wix Call back w kreatorze Manifo Callback w kreatorze stron Home.pl Call back w sklepie Magento Call back w sklepie Redcart.pl Call back w sklepie IAI-Shop.com Call back w sklepie Shoplo Call back w sklepie Sellingo Call back w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) Call back w sklepie Sstore.pl Call back w sklepie Shopgold Call back na blogu Blogger (blogi Google) Call back w sklepie Selly Callback w sklepie Magento 2 Call back w sklepie Atomstore
Jak zainstalować callback w sklepie Shoplo?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.

Na początku, na dysku naszego komputera tworzymy (np. z pomocą notatnika) plik o nazwie czater z rozszerzeniem .js, czyli czater.js. W pliku tym wklejamy nasz skrypt:
window.$czater || (function (d, s) {
var z = $czater = function (c) {
z._.push(c)
}, $ = z.s =
d.createElement(s), e = d.getElementsByTagName(s)[0];
z.set = function (o) {
z.set.
_.push(o)
};
z._ = [];
z.set._ = [];
$.async = !0;
$.setAttribute('charset', 'utf-8');
$.src = 'https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js';
z.t = +new Date;
z.tok = "ID_Twojego_Czatu";
z.domain="https://www.czater.pl/";
$.type = 'text/javascript';
e.parentNode.insertBefore($, e)
})(document, 'script');
Następnie, po zalogowaniu do panelu administracyjnego naszego sklepu Shoplo, przechodzimy do edycji kodu używanego szablonu. Tutaj, w sekcji Pliki javascript klikamy na Dodaj plik i wgrywamy uprzednio przygotowany plik czater.js.

Klikamy na Zapisz zmiany.

Następnie w sekcji Szablon główny wybieramy plik z kodem źródłowym, czyli base.tpl.
Teraz w sekcji body tuż przed jej zakończeniem czyli tagiem /body> odnajdujemy linijki kodu odwołujące się do innych plików Javascript np.
{"plugins.js"|asset_url:script_tag}
{"bootstrap.js"|asset_url:script_tag}
{"main.js"|asset_url:script_tag}
{"cart.js"|asset_url:script_tag}
{"shoploAJAX.js"|asset_url:script_tag}
Pod nimi wklejamy nową linijkę odwołującą się do pliku z czatem:
{"czater.js"|asset_url:script_tag}

Klikamy na Zapisz zmiany. Czat powinien już wyświetlać się w naszym sklepie.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:


W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.