Callback w kreatorze stron Home.pl
Jak zainstalować callback na stronie?
Call back w sklepie Shoper.pl Call back w kreatorze Weebly.com Callback w sklepie Shopify Call back w sklepie ESklep - dawniej Click Shop Call back w sklepie Sky-shop.pl Call back w sklepie Click Shop Call back w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) Call back w kreatorze Squarespace Call back w edytorze stron Wix Call back w kreatorze Manifo Callback w kreatorze stron Home.pl Call back w sklepie Magento Call back w sklepie Redcart.pl Call back w sklepie IAI-Shop.com Call back w sklepie Shoplo Call back w sklepie Sellingo Call back w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) Call back w sklepie Sstore.pl Call back w sklepie Shopgold Call back na blogu Blogger (blogi Google) Call back w sklepie Selly Callback w sklepie Magento 2 Call back w sklepie Atomstore
Jak zainstalować callback w sklepie home.pl?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
Po zalogowaniu do panelu administracyjnego przechodzimy do sekcji Postrony. Obok pozycj Home Page znajduje się ikona trybiku symbolizująca ustawienia. Po otwarciu tych ustawień znajdziemy przycisk Skrypty body. Gdy na niego klikniemy, otworzy się okno umożliwiające wklejenie skryptów. Kod czatu wklejamy w pozycji Skrypty dla całej strony.
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>

W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:


W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.