Jak zainstalować callback w kreatorze Weebly?
Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.
W trybie edycji strony należy odnaleźć opcję "osadź kod" i przeciągnąć w dowolne miejsce na stronie (zalecamy umieszczenia na samym dole, np. w stopce).
Po kliknięciu w nowo dodany obiekt należy wybrać "Edytuj niestandardowy kod HTML". W tym oknie trzeba wstawić poniższy kod:
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain:"https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>
Zmiany zostaną zatwierdzone po kliknięciu w dowolny obszar poza ramkę z kodem.
W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w
ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.