Call back w kreatorze Weebly.com
 

Jak zainstalować callback w kreatorze Weebly?


Callback to usługa, dzięki której Twoi klienci mogą zamawiać darmowe rozmowy bezpośrednio ze strony. Wystarczy, że klikną ikonę słuchawki i podadzą swój numer. System sam zestawi połączenie z konsultantem.

callback  w weebly


W trybie edycji strony należy odnaleźć opcję "osadź kod" i przeciągnąć w dowolne miejsce na stronie (zalecamy umieszczenia na samym dole, np. w stopce).

osadź kod

Po kliknięciu w nowo dodany obiekt należy wybrać "Edytuj niestandardowy kod HTML". W tym oknie trzeba wstawić poniższy kod:

<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain:"https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>

edytuj kod HTML

Zmiany zostaną zatwierdzone po kliknięciu w dowolny obszar poza ramkę z kodem.

W celu uruchomienia usługi na Waszej stronie należy w ustawieniach konta oraz w ustawieniach konsultantów wpisać numer telefonu do obsługi połączeń przychodzących i zweryfikować go za pomocą kodu SMS:

Dane konsultanta Callback



Weryfikacja numeru


W ustawieniach rozmów telefonicznych dokonujemy aktywacji i definiujemy wygląd słuchawki i formularza zamawiania rozmów:

Aktywacja rozmów


Po zapisaniu zmian słuchawka Callback pojawi się na stronie sklepu:

Słuchawka na stronie



Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.