Livechat w sklepie Atomstore
Jak umieścić czat w sklepie internetowym?
Livechat w sklepie Shoper.pl Livechat w kreatorze Weebly.com Livechat w sklepie Shopify Livechat w sklepie ESklep (dawniej sklepy home.pl) Livechat w sklepie Shopelo Livechat w sklepie Sky-shop.pl Livechat w sklepie Click shop Livechat w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) Livechat w kreatorze Squarespace.com Livechat w kreatorze Wix.com Livechat w kreatorze Manifo.com Livechat w kreatorze stron Home.pl Livechat w sklepie Magento.com Livechat w sklepie RedCart.pl Livechat w sklepie IAI-Shop.com Livechat w sklepie Shoplo.com Livechat w sklepie Sellingo.pl Livechat w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) Livechat w sklepie Sstore.pl Livechat w sklepie ShopGold.pl Livechat na blogu Blogger (blogi Google) Livechat w sklepie Selly Livechat w sklepie Magento 2 Livechat w sklepie Atomstore
Jak zainstalować livechat w sklepie Atomstore?
Po zalogowaniu się do konta w Atomstore należy przejść do ustawień i wybrać opcję konfiguracja sklepu.

Następnie przejść do zakładki wygląd sklepu oraz rozwinąć kody marketingowe JS

Odszukać na widocznej liście Czater.pl

Następnie w polu identyfikatora wkleić poniższy kod:
ID_Twojego_Czatu
Dzięki wyżej opisanej integracji, czat będzie widoczny na stronie sklepu.
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.