Livechat w sklepie Shopify
Jak umieścić czat w sklepie internetowym?
Livechat w sklepie Shoper.pl Livechat w kreatorze Weebly.com Livechat w sklepie Shopify Livechat w sklepie ESklep (dawniej sklepy home.pl) Livechat w sklepie Shopelo Livechat w sklepie Sky-shop.pl Livechat w sklepie Click shop Livechat w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) Livechat w kreatorze Squarespace.com Livechat w kreatorze Wix.com Livechat w kreatorze Manifo.com Livechat w kreatorze stron Home.pl Livechat w sklepie Magento.com Livechat w sklepie RedCart.pl Livechat w sklepie IAI-Shop.com Livechat w sklepie Shoplo.com Livechat w sklepie Sellingo.pl Livechat w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) Livechat w sklepie Sstore.pl Livechat w sklepie ShopGold.pl Livechat na blogu Blogger (blogi Google) Livechat w sklepie Selly Livechat w sklepie Magento 2 Livechat w sklepie Atomstore
Jak zainstalować czat w sklepie Shopify?
Po zalogowaniu na swoje konto w Shopify w zakładce Home wybierz Customize theme.

Następnie wybieramy z menu akcji Edit code.

W menu po lewej stronie odszukujemy dział Sections, a w nim plik header.liquid.

Po kliknięciu w powyższy plik pojawi się kod sklepu, do którego należy dodać czat. Miejsce dodania odnajdujemy klikając w dowolnym miejscu na kod, a następnie na klawiaturze wciskając CTRL + F. W okienku wyszukiwania należy wpisać <header i wcisnąć enter.

Kopiujemy poniższy kod czatu i wklejamy go zaraz pod linią <div class="grid grid--no-gutters grid--table site-header__mobile-nav">.
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>
Teraz wystarczy w prawym górnym rogu kliknąć zapisz. Od tej pory czat będzie widoczny na stronie.
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.