Czym jest Czater.pl? Jak umieścić czat w sklepie internetowym? - Livechat w sklepie Shoper.pl - Livechat w sklepie Sky-shop.pl - Livechat w sklepie Click shop - Livechat w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) - Livechat w kreatorze Squarespace.com - Livechat w kreatorze Wix.com - Livechat w kreatorze Manifo.com - Livechat w kreatorze stron Home.pl - Livechat w sklepie Magento.com - Livechat w sklepie RedCart.pl - Livechat w sklepie IAI-Shop.com - Livechat w sklepie Shoplo.com - Livechat w sklepie Sellingo.pl - Livechat w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) - Livechat w sklepie Sstore.pl - Livechat w sklepie ShopGold.pl - Livechat na blogu Blogger (blogi Google) - Livechat w sklepie Selly - Livechat w sklepie Magento 2 Jak zainstalować wtyczkę czatera na stronie? Przydatne porady CRM - zarządzanie klientami Akcje automatyczne - sposoby aktywizacji klientów na stronie Instrukcje API
Pomoc Jak umieścić czat w sklepie internetowym? Livechat w sklepie Sstore.pl
Jak zainstalować livechat w Sstore.pl?
Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w Sstore przechodzimy do sekcji
Tools i z rozwijanego menu wybieramy kolejno
Webmaster`s Tools (1), a następnie
Additional javascript code in HEAD section (2).
Na kolejnej stronie, w polu
Additional javascript code in HEAD section (3) wklejamy nasz
skrypt czatu i zapisujemy zmiany zielonym klawiszem
Save (4).
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>
Instrukcja konfiguracji usługi callback:
Jak uruchomić callback?
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.