Czym jest Czater.pl? Jak umieścić czat w sklepie internetowym? - Livechat w sklepie Shoper.pl - Livechat w kreatorze Weebly.com - Livechat w sklepie Shopify - Livechat w sklepie ESklep (dawniej sklepy home.pl) - Livechat w sklepie Shopelo - Livechat w sklepie Sky-shop.pl - Livechat w sklepie Click shop - Livechat w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) - Livechat w kreatorze Squarespace.com - Livechat w kreatorze Wix.com - Livechat w kreatorze Manifo.com - Livechat w kreatorze stron Home.pl - Livechat w sklepie Magento.com - Livechat w sklepie RedCart.pl - Livechat w sklepie IAI-Shop.com - Livechat w sklepie Shoplo.com - Livechat w sklepie Sellingo.pl - Livechat w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) - Livechat w sklepie Sstore.pl - Livechat w sklepie ShopGold.pl - Livechat na blogu Blogger (blogi Google) - Livechat w sklepie Selly - Livechat w sklepie Magento 2 - Livechat w sklepie Atomstore Przydatne porady Jak zainstalować callback na stronie? Jak zainstalować wtyczkę czatera na stronie? Instrukcje API Akcje automatyczne - sposoby aktywizacji klientów na stronie CRM - zarządzanie klientami
Pomoc Jak umieścić czat w sklepie internetowym? Livechat w kreatorze Weebly.com
Jak zainstalować livechat w kreatorze stron Weebly.com
W trybie edycji strony należy odnaleźć opcję "osadź kod" i przeciągnąć w dowolne miejsce na stronie (zalecamy umieszczenia na samym dole, np. w stopce).
Po kliknięciu w nowo dodany obiekt należy wybrać "Edytuj niestandardowy kod HTML". W tym oknie trzeba wstawić poniższy kod:
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js"></script>
Zmiany zostaną zatwierdzone po kliknięciu w dowolny obszar poza ramkę z kodem.
Można już opublikować stronę z nowym czatem.
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.