Livechat w kreatorze Weebly.com
Jak umieścić czat w sklepie internetowym?
Livechat w sklepie Shoper.pl Livechat w kreatorze Weebly.com Livechat w sklepie Shopify Livechat w sklepie ESklep (dawniej sklepy home.pl) Livechat w sklepie Shopelo Livechat w sklepie Sky-shop.pl Livechat w sklepie Click shop Livechat w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) Livechat w kreatorze Squarespace.com Livechat w kreatorze Wix.com Livechat w kreatorze Manifo.com Livechat w kreatorze stron Home.pl Livechat w sklepie Magento.com Livechat w sklepie RedCart.pl Livechat w sklepie IAI-Shop.com Livechat w sklepie Shoplo.com Livechat w sklepie Sellingo.pl Livechat w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) Livechat w sklepie Sstore.pl Livechat w sklepie ShopGold.pl Livechat na blogu Blogger (blogi Google) Livechat w sklepie Selly Livechat w sklepie Magento 2 Livechat w sklepie Atomstore
Jak zainstalować livechat w kreatorze stron Weebly.com
W trybie edycji strony należy odnaleźć opcję "osadź kod" i przeciągnąć w dowolne miejsce na stronie (zalecamy umieszczenia na samym dole, np. w stopce).

Po kliknięciu w nowo dodany obiekt należy wybrać "Edytuj niestandardowy kod HTML". W tym oknie trzeba wstawić poniższy kod:
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js"></script>

Zmiany zostaną zatwierdzone po kliknięciu w dowolny obszar poza ramkę z kodem. Można już opublikować stronę z nowym czatem.
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.