- Pomoc
- Jak umieścić czat w sklepie internetowym?
- Livechat w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl)
Jak zainstalować livechat w sklepie WellCommerce?
Po zalogowaniu do swojego panelu administracyjnego w Gekosale.pl przechodzimy do sekcji
Konfiguracja,
a następnie klikamy na pozycję
Sklepy.
Na stronie z listą sklepów wybieramy sklep, w którym chcemy zainstalować czat.
Na kolejnej stronie (konfiguracji wybranego sklepu) wybieramy zakładkę
Informacje META i w polu
Własne tagi META wklejamy nasz
kod HTML czatu.
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>
Instrukcja konfiguracji usługi callback:
Jak uruchomić callback?
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.