Czym jest Czater.pl? Jak umieścić czat w sklepie internetowym? - Livechat w sklepie Shoper.pl - Livechat w kreatorze Weebly.com - Livechat w sklepie Shopify - Livechat w sklepie ESklep (dawniej sklepy home.pl) - Livechat w sklepie Shopelo - Livechat w sklepie Sky-shop.pl - Livechat w sklepie Click shop - Livechat w sklepie Sklepicom; (sklepy Nazwa.pl) - Livechat w kreatorze Squarespace.com - Livechat w kreatorze Wix.com - Livechat w kreatorze Manifo.com - Livechat w kreatorze stron Home.pl - Livechat w sklepie Magento.com - Livechat w sklepie RedCart.pl - Livechat w sklepie IAI-Shop.com - Livechat w sklepie Shoplo.com - Livechat w sklepie Sellingo.pl - Livechat w sklepie WellCommerce (Gekosale.pl) - Livechat w sklepie Sstore.pl - Livechat w sklepie ShopGold.pl - Livechat na blogu Blogger (blogi Google) - Livechat w sklepie Selly - Livechat w sklepie Magento 2 - Livechat w sklepie Atomstore Przydatne porady Jak zainstalować callback na stronie? Jak zainstalować wtyczkę czatera na stronie? Instrukcje API Akcje automatyczne - sposoby aktywizacji klientów na stronie CRM - zarządzanie klientami
Pomoc Jak umieścić czat w sklepie internetowym? Livechat w kreatorze Wix.com
Jak zainstalować livechat na stronie Wix.com?
Po zalogowaniu do panelu administracyjnego, w bloku menu po lewej stronie wybieramy pozycję
Dodaj , następnie
Więcej i pozycję
Kod HTML . Następnie wyznaczamy miejsce, w którym kod ma się wyświetlać i wklejamy kod czatera.
<script>window.$czater = {tok: "ID_Twojego_Czatu", domain: "https://www.czater.pl/", login: undefined, email: undefined};</script><script src="https://www.czater.pl/assets/modules/chat/js/chat.js" async></script>
Instrukcja konfiguracji usługi callback:
Jak uruchomić callback?
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.