Wtyczka live chat-u dla Prestashop
Posiadasz bloga na WordPress? A może chciałbyś mieć stały kontakt ze swoimi czytelnikami? Świetnie trafiłeś! Dzięki Livechatowi od Czater.pl masz możliwość zainstalowania tej usługi na swoim blogu, tak by kontakt z odbiorcami twoich treści był jeszcze wygodniejszy i bardziej praktyczny. Sprawdź, na czym to polega i w jaki sposób zainstalować czat na WordPress-ie.
WordPress Livechat
Niezależnie od tego, czy treści na twoim blogu mają charakter sprzedażowy, warto zainstalować na stronie opcję livechatu, który umożliwi odbiorcom treści, a także klientom sklepu internetowego możliwość stałego kontaktu z tobą. Livechat, to wygodna opcja, z której klienci chętnie korzystają, by znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania lub by dać znać, co myślą o treściach znajdujących się na blogu. Aby zacząć korzystać z chatu WordPress, wystarczy zainstalować plugin w ustawieniach strony na koncie WordPress. Po instalacji i konfiguracji wtyczki, ty i twoi klienci będziecie mogli korzystać z wygodnego komunikatora.
Jak zainstalować livechat w Prestashop?
Po zalogowaniu do panelu administracyjnego, z menu wybieramy pozycję Moduły i usługi. Klikamy na symbol „+” z napisem Dodaj nowy moduł. Plik modułu czater_prestashop.zip wybieramy z dysku naszego komputera i klikamy na guzik Prześlij moduł.
Pobierz wtyczkę dla Prestashop
Następnie przechodzimy do konfiguracji wtyczki i w sekcji kod czatu wklejamy nasz skrypt czatu pobrany z czatera.
< script>window.$czater = {tok: „450ddec8dd206c2e2ab1aeeaa90e85e51753b8b7”, domain: „https://www.czater.pl/”, login: undefined, email: undefined};
Po zapisaniu zmian, czat powinien wyświetlać się na naszej stronie.