Ukrycie liczby zamówionych połączeń w widgecie.
Przydatne porady
Integracja Live chat ze Slack Powiadomienia dźwiękowe w czacie Konfiguracja pobieranych danych Własne treści w wielu językach (zmienne językowe) Jak zintegrować bota z czatem? Jak opóźnić pojawienie się czatu o żądany czas? Zaawansowane zmiany wyglądu - przykłady kodu CSS Jak działa tryb "Zawsze online"? Co to są działy? Modyfikacja wyglądu przez własny CSS Czat na wielu stronach o różnych kolorach Ukrycie czatu w trybie offline Dwa sposoby łączenia rozmów w Callback Avatar w widgecie czatu Role w czacie Livechat zgodny z RODO Ustawienie stałego języka czatu. Jak zmienić szerokość okna czatu? Brak kontynuacji rozmowy na kolejnych domenach Ukrycie liczby zamówionych połączeń w widgecie. Zmiana koloru zaproszenia do rozmowy. Integracja Fanpage Facebook z Czaterem W jaki sposób założyć blokadę domenową dla własnego czatu? Jak umieść na jednej stronie czat, a na drugiej telefon? Jak uzyskać certyfikat jakości obsługi klienta? Jak przyjmować płatności przez czat?
Jak ukryć licznik zamówionych rozmów w widgecie?
W widgecie telefonu (call back) wyświetlana jest liczba zamówionych danego dnia rozmów.
Jeśli chcemy ukryć ten licznik, możemy ukryć go za pomocą indywidualnego stylu CSS:
https://www.czater.pl/userPanel/settings_advanced
Wygląda to następująco:

Aby liczby nie były widoczne na ikonie „Call back”, należy użyć indywidualnego kodu CSS.
#counter,#infoCounter {
display: none !important
}
display: none !important
}
perfekcyjna porada
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.