Jak uzyskać certyfikat jakości obsługi klienta?
 

Czym jest certyfikat jakości obsługi klienta?


Certyfikat jest tworzony na podstawie ocen klientów, które przyznają konsultantom. Dzięki temu jest rzetelny i przekona nowych klientów do skorzystania z Twojej oferty. Pobierana jest ilość ocen oraz ich wartość (pozytywna/negatywna). Na tej podstawie prezentowany jest wynik w skali od 1 do 5.

Mały certyfikat jakości


Możesz umieścić go w dowolnym miejscu swojej strony, a po kliknięciu klient zostanie przeniesiony do szczegółów jakości obsługi.
Certyfikat duży


Jak go uzyskać?


Wystarczy przejść tutaj i wypełnić pole nazwa firmy oraz skopiować, a następnie umieścić na stronie jeden z trzech kodów.

Pobieranie certyfikatu

Ole · 31.10 11:23

Profesjonalizm

wojciechanna · 22.06 7:47

Wszystko OK . Polecam

Dragon · 27.04 12:04

5


Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.