Jak uzyskać certyfikat jakości obsługi klienta?
Przydatne porady
Integracja Live chat ze Slack Powiadomienia dźwiękowe w czacie Konfiguracja pobieranych danych Własne treści w wielu językach (zmienne językowe) Jak zintegrować bota z czatem? Jak opóźnić pojawienie się czatu o żądany czas? Zaawansowane zmiany wyglądu - przykłady kodu CSS Jak działa tryb "Zawsze online"? Co to są działy? Modyfikacja wyglądu przez własny CSS Czat na wielu stronach o różnych kolorach Ukrycie czatu w trybie offline Dwa sposoby łączenia rozmów w Callback Avatar w widgecie czatu Role w czacie Livechat zgodny z RODO Ustawienie stałego języka czatu. Jak zmienić szerokość okna czatu? Brak kontynuacji rozmowy na kolejnych domenach Ukrycie liczby zamówionych połączeń w widgecie. Zmiana koloru zaproszenia do rozmowy. Integracja Fanpage Facebook z Czaterem W jaki sposób założyć blokadę domenową dla własnego czatu? Jak umieść na jednej stronie czat, a na drugiej telefon? Jak uzyskać certyfikat jakości obsługi klienta? Jak przyjmować płatności przez czat?
Czym jest certyfikat jakości obsługi klienta?
Certyfikat jest tworzony na podstawie ocen klientów, które przyznają konsultantom. Dzięki temu jest rzetelny i przekona nowych klientów do skorzystania z Twojej oferty. Pobierana jest ilość ocen oraz ich wartość (pozytywna/negatywna). Na tej podstawie prezentowany jest wynik w skali od 1 do 5.

Możesz umieścić go w dowolnym miejscu swojej strony, a po kliknięciu klient zostanie przeniesiony do szczegółów jakości obsługi.
.png)
Jak go uzyskać?
Wystarczy przejść tutaj i wypełnić pole nazwa firmy oraz skopiować, a następnie umieścić na stronie jeden z trzech kodów.
.png)
Bardzo kompetentna obsługa, szybki czas reakcji
Profesjonalizm
Wszystko OK . Polecam
5
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.