Dwa sposoby łączenia rozmów w Callback
Przydatne porady
Integracja Live chat ze Slack Powiadomienia dźwiękowe w czacie Konfiguracja pobieranych danych Własne treści w wielu językach (zmienne językowe) Jak zintegrować bota z czatem? Jak opóźnić pojawienie się czatu o żądany czas? Zaawansowane zmiany wyglądu - przykłady kodu CSS Jak działa tryb "Zawsze online"? Co to są działy? Modyfikacja wyglądu przez własny CSS Czat na wielu stronach o różnych kolorach Ukrycie czatu w trybie offline Dwa sposoby łączenia rozmów w Callback Avatar w widgecie czatu Role w czacie Livechat zgodny z RODO Ustawienie stałego języka czatu. Jak zmienić szerokość okna czatu? Brak kontynuacji rozmowy na kolejnych domenach Ukrycie liczby zamówionych połączeń w widgecie. Zmiana koloru zaproszenia do rozmowy. Integracja Fanpage Facebook z Czaterem W jaki sposób założyć blokadę domenową dla własnego czatu? Jak umieść na jednej stronie czat, a na drugiej telefon? Jak uzyskać certyfikat jakości obsługi klienta? Jak przyjmować płatności przez czat?
Dwa sposoby łączenia rozmów w Callback
Jak Callback zestawia połączenia?
Czater dysponuje dwoma sposobami nawiązywania połączeń callback - połączenia przez VOiP oraz połączenia przez aplikację mobilną. Różnice pomiędzy tymi metodami prezentuje poniższa tabela:Połączenia przez Czater.pl | Połączenia przez aplikację Android |
Rozmowa nawiązywana jest za pomocą VoIP | Połączenie nawiązywane przez aplikację |
Numer konsultanta nie jest widoczny | Połączenie bezpośrednio z numeru konsultanta, który jest wyświetlany klientowi |
Brak konieczności instalacji dodatkowego oprogramowania | Wymagana instalacja aplikacji czater na telefonie z Androidem |
Limit połączeń zgodny z cennikiem | Nielimitowana ilość połączeń, koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora |
Wyboru metody dokonujemy w ustawieniach połączeń telefonicznych:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.