Modyfikacja wyglądu przez własny CSS
Przydatne porady
Integracja Live chat ze Slack Powiadomienia dźwiękowe w czacie Konfiguracja pobieranych danych Własne treści w wielu językach (zmienne językowe) Jak zintegrować bota z czatem? Jak opóźnić pojawienie się czatu o żądany czas? Zaawansowane zmiany wyglądu - przykłady kodu CSS Jak działa tryb "Zawsze online"? Co to są działy? Modyfikacja wyglądu przez własny CSS Czat na wielu stronach o różnych kolorach Ukrycie czatu w trybie offline Dwa sposoby łączenia rozmów w Callback Avatar w widgecie czatu Role w czacie Livechat zgodny z RODO Ustawienie stałego języka czatu. Jak zmienić szerokość okna czatu? Brak kontynuacji rozmowy na kolejnych domenach Ukrycie liczby zamówionych połączeń w widgecie. Zmiana koloru zaproszenia do rozmowy. Integracja Fanpage Facebook z Czaterem W jaki sposób założyć blokadę domenową dla własnego czatu? Jak umieść na jednej stronie czat, a na drugiej telefon? Jak uzyskać certyfikat jakości obsługi klienta? Jak przyjmować płatności przez czat?
Czym jest i do czego służy CSS?
CSS to tzw. arkusze stylów. Są wykorzystywane do opisu układu elementów stron internetowych. Dzięki możliwości edycji CSS czatu, poza podstawowymi ustawieniami wyglądu, Administrator czatu może zmodyfikować jego wygląd przy użyciu właśnie indywidualnych styli CSS.Opcja ta może okazać się szczególnie przydatna dla osób, które używają czatu na kilku stronach, różniących się wyglądem.
Dzięki zastosowaniu własnych CSS można ten sam czat dostosować do każdej ze stron.

Gdzie dodajemy własne style?
Własne style należy dodać w ustawieniach Indywidualnego wyglądu.

Jeśli chcemy, aby ten styl czatu znajdował się na wszystkich stronach, gdzie zainstalowany jest czat, należy wówczas zaznaczyć opcję "Wczytywany zawsze". Natomiast jeśli chcemy, żeby styl ten znalazł się na jednej stronie należy wpisać domenę strony, na której ma zostać zaimplementowany wybrany wygląd czatu w polu obok opcji "Automatyczne wybieranie na stronie". Ikoną plusa można dodać pola na kolejne adresy URL.
jak zmienić lokalizację w px na stronie czatu lub oddzwonimy w 26 sekund?
Akcję automatyczną w postaci zaproszenia do rozmowy wyłączy Pani w ustawieniach triggerów na https://www.czater.pl/userPanel/triggers
Witam, Potrzebuje zmienić ustawienie czatu gdy konsultant jest online. Chcemy abu nie uruchamiał się od razu tylko było widać ikonkę w czym możemy pomóc a nie cały. Gdzie to zmienić.
Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.