Nowości: akcje angażujące, chatbot, rozbudowane działy callback
 

Nowości: akcje angażujące, chatbot, rozbudowane działy callback

2019-05-30 13:33:27Majowa aktualizacja przyniosła kilka nowych funkcji oraz modyfikacji.
chatbot live chat
  • Akcje angażujące
    akcje angażujące w czacie W ustawieniach akcji automatycznych można włączyć nowe zdarzenie, które wyświetli się na stronie po kilku sekundach. Klient zobaczy informacje: ile osób aktualnie przebywa na stronie, ile osób jest na danej stronie (np. produktu), ilość odwiedzających osób w dniu bieżącym, ile osób dzisiaj odwiedziło daną stronę/podstronę, kiedy i z jakiej miejscowości dokonano ostatniego zakupu.
  • Chatbot
    Teraz istnieje możliwość zintegrowania czatera z dialogflow. Możesz dodać Chat Bota który będzie odbierać rozmowy zamiast Ciebie.
    Istnieją trzy możliwości, kiedy rozmowa ma zostać przez niego odebrana:
    - Zawsze
    - Gdy konsultanci mają status ofline
    - W momencie, gdy rozmowa nie zostanie odebrana przez konsultanta przez 30 sekund.
    W celu dodania Chat Bota, należy przejść tutaj. Następnie po kliknięciu „dodaj” pojawi się szczegółowa instrukcja integracji.
    Dodatkowo klient podczas rozmowy z Chat Botem może przełączyć rozmowę do konsultanta, po uprzednim kliknięciu aktywnej ikony w oknie czatu. chatbot live chat
  • Działy w callback
    Wybór działu w oknie callback nie musi już być listą. Stworzyliśmy przyciski, które kierują połączenie do odpowiedniej sekcji. Dodane zostało wymuszanie wyboru działu – pole na numer telefonu pojawi się dopiero po kliknięciu.




Twoja opinia:

Podpis:

Adres email:
(nie będzie opublikowany)

Twoja ocena:

Twój komentarz zostanie dodany po zakceptowaniu przez moderacje.